יום שני, 30 ביולי 2012

מירוץ כביש נשים, לונדון




הרוכבת הגדולה מריאן ווס  ההולנדית זכתה אתמול בלונדון במדליית הזהב לאחר (עוד) ביצוע מושלם.
מריאן ווס (מי לא מכיר אותה כבר) היא הכוכבת הגדולה של הענף כבר ממזמן ושולטת ללא אף מצר בכל התחומים הקשורים באופניי כביש וזכתה כבר כמעט בכול מה שאפשר, מה שלא נראה שמפריע כלל לתיאבון שלה - היא נדמת רעבה (מ)תמיד ולכול סוג של מירוץ, ואתמול היא שמה בארונה גם את תואר מירוץ הכביש האולימפי.
ואתמול היו שוב 'תקלות שידוריות', והפעם מכמה סוגים. קודם כול פשוט לא הודיעו שהשידור שתוכנן והמשיך להופיע בלוח השידורים שאותו חזרתי ובדקתי באדיקות יום יום משבוע שעבר (סתם כך, בכדי לוודות ) בוטל. וכך ישבנו וחיכינו, אני ועוד מאות אלפיי ישראלים, דתיים וחילוניים מובהקים, מוסלמים ונוצרים בני כול הפלגים והעדות, כמו עוד מיליוני בני תשחורת אחרים מ'איזור הקליטה' (וגם כאלה בעלי עיצוב וצבע שיער אחר שמתגורר פה, במדבר), תמימים וזכים, משותקים מכול יוזמה (וכי למה שתתעורר?), תלויים באנטנה (ולוויין) ובפקיד שלוחץ על הכפתור הנכון (בתל אביב ובפאריס), עד בוש. ורק אז, רק לאחר שהיה כבר ברור שאנחנו תקועים, ושוב עם אותו טניס נשי (נשי במקרה, זה הרי אותו שעמום), פנינו לזרם (המידע) המושיע.
ושם, 'בזרם', לא היתה כלל שום בעיה ומיד הועברנו לבירת האנגלים בכדי למצוא שהתגבשה כבר קבוצה שברחה. מריאן ווס ברחה בליווי ליזי ארמסטאד היפה זבלינסקיה הרוסיה ושלי אולדס האמריקאית. ואז החל גשם, במכה אחת, זרם בלהות של מים ממעל, ומאותו שלב זה היה מסע סערה, כשהדבוקה מנסה והשלוש (אודס נפרדה מהן לאחר תקר) לא מאפשרת, ואז בערך כבר כולם ידעו שווס תעשה זאת. כל אנשי הקהילה הרגילים, אלו שנמצאים שם תמיד בכל מירוצי הגברים היו בטוויטר וניסו להבין כל העת את המרחקים והזמנים, כמעט במדויק מה שקרה ביום שבת, רק שכבר הרוב היה מוכן עם סטופר ופשוט כולם מדדו לבד, בבית. ווס והאנגליה היפה האיצו 150 מ לפני הסיום וזה גם היה הסדר - ווס ארמיסטאד וזבלינסקיה.
אחר-כך אפשר היה לראות בבירור שווס כתומה - כתומה לגמרי - מכף רגל ועד קצה של ציפורן - חולצה ומכנס, וציפורניים משוכות לק כתום, והפלסטרים הקינזיים שעל צווארה היפה והארוך היו כתומים ואפילו הגומיה שאחזה את שערותיה מאחור - מריאן ווס המפוארת.

תגובה 1:

  1. איזו תמונה מדהימה, מראה את הנחישות של הספורטאיות הללו. יש אירועים דומים שמתקיימים על המפה של הארץ?

    השבמחק