יום חמישי, 24 באפריל 2014

La Doyenne, רשימה ראשונה


 Liège is a different race because some guys just can’t race into that sixth hour, Dan Marin

גארמין שארפ, אולי הקבוצה האינטילגנטית בסבב, מעוטת אמצעים, וכפועל יוצא מצירוף זה מלוכדת ומכוונת מטרה - מבחינה זאת ספק אם יותר מהאחרות - ואם קבוצתו של המרתק-(יותר)-מבין-יתר-המרתקים (בעלי הקבוצות) רוצה לצאת לדרך מירוצי הקטעים העומדת בפתח עם יותר מאשר המקום השני בפלאש וואלון של יום רביעי, וג'ונתן וואטרס היה מאוד מאוד רוצה בכך, היא תהייה חייבת להצמיד לדן מרטין 'הדרכה', כי מרטין עדיין אינו יכול, ועדיין דן מרטין נושא על גבו כיום את תקוותיה ושלל יומרותיו הריאליות של ג'ונתן וואטרס על גבו.
וואטרס כתב למרטין וסלאחטר אחרי המירוץ ביום רביעי:
Very nice work today and .... Very nice indeed.
והוסיף גם:

I sent an email after he dropped out of Amstel: "It's time for you to start being a leader".... He rose up to the challenge!

ועל הציוץ של וואטרס לאחר המירוץ אתמול קפץ מר קימאג' (פול):

Being a 'leader' has nothing to do with winning.

אז מה צריך בכדי להיות קפטן? על כך ענה וואטרס:
couldn't agree more. But it has a lot to do with helping out the team, even when you feel poorly and not quittin

לגארמין יש מדריך, רועה, קפטן, קפטן מושלם בשביל דן מרטין ביום ראשון, אחד שמטרותיו ויכולותיו אינן כאלו שמאפשות לו מאבק על מקומות דוכן במירוצים היומיים הללו (אולי, פרדוקסאלית, הלייאז' היה יכול דווקא להתאים, בסיטואציה מסויימת), וכך מלאכת הרעיה תיעשה מבלי כול תחושת החמצת הפוטנציאל האישי; ריידר הייז'דאל הרי בוודאי מכיר טובה למרטין על כך שעמד לצידו לעת צרה (צרורה), לאחר שנתגלה בשנה שעברה שהקנדי אמנם נשאר אותו רוכב (עילג) בעל חזות נעימה רכה מבוישת ואדיבה שחשבנו שהינו, אך טמן אף הוא ידיו די עמוק בצלחת התרופות;
הייז'דאל עשה זאת בעבור מרטין בעבר, ממש מקרוב - בשנה שעברה (שנגמרה בזכייתו של מרטין במירוץ); ועוד משהו - הייז'דאל בשלב הטענת קילומטראג' וכיוונים אחרונים של מנועו לקראת הופעתו בג'ירו, בעוד שבועיים, כך שהדרכה במירוץ המסובך וההררי הצפוי ביום ראשון תשרת היטב גם אותו.
גארמין טוב יעשו אם יצליחו לשלוח שוב נציג לקבוצת הבריחה ולשחרר את הקבוצה מחובת הרכיבה בחזית, אך זאת ינסו לעשות אף יתר קבוצות הבכירים - לגארמין יש יותר מהליטאי נברדאוסקאס בכדי לעשות את עבודת הבריחה. 
איך זרח לו כוכבו של האירי הצנום מרטין על עולם מרוצי הכביש.




                                         הציוד של מרטין לארדנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה