יום חמישי, 24 באפריל 2014

La Doyenne, רשימה שניה


קטיושה. פוריטו רודריגז
קטיושה נראו טוב בחץ וואלוניה ביום רביעי בשלבי המירוץ הסופיים, אך נוכחותם של הפועלים האדומים בחזית במספרים גדולים בשלבים אלו לא עזרה ואולי הייתה להם אף לרועץ - מוראנו, אולי מחוסר ברירה עקב המיקום הקדמי של שומריו, הקדים במקצת להגיע למרגלות הקיר, והחל מטפס על הקיר ראשון מבין הבכירים, וזו פוזיציה בעלת כשל לרוכבים מסוגו, דבר, שבנוסף כנראה לכך שלא מצא את רגליו בשלב זה: "Today we arrived so fast. I could not respond the others" מנע ממנו להגיב והוא סיים רק שמיני.
הרוכב המוגן ומועמדה של הקבוצה הרוסית ביום ראשון בלייאז' הוא כמובן לא מוראנו אלא פוריטו רודריגז, שמוראנו ישמש לו כאיש כנף. פוריטו, לאחר התאונה ביום ראשון באמסטל, שקטעה בעבורו את המירוץ ושלחה אותו לבדיקות בחדר מיון קרוב, פגש שוב את האספלט ביום רביעי 3 קמ לסיום, בתאונה שכללה גם את קונגו, ועקב כך אמנם לא הצליח לעזור בסיום לחברו הספרדי אך הצליח לסיים ונדמה שהוא בסדר. I had pain the whole day but I am glad I could finish the race. This will be useful for a better Liège
פוריטו רוצה כבר את התואר הנחשק מליאז' בארון המשפחתי בקטלוניה. הוא היה כבר מאוד קרוב בשנה שעברה, ורק הופעתו, ללא כול התראה, של דן מרטין שהגיח לפתע מאחור, מדלג יחידי מאותה קבוצה שממנה ניתק הקטלוני מגע זמן קצר קודם לכן, ניצמד אליו על הראמפה המובילה אל הקו, קצת לפני הפניה האחרונה שמאלה, ואז התקיפו, גולש אל הקו ומנצח את המירוץ, מנעה ממנו הגשמת יעד ומימוש חלום.
פוריטו רכב מירוץ מושלם בשנה שעברה (גם בפירנצה...), אך כבעל נסיון רב יודע שמירוצים מסוג זה דורשים לא רק יכולת ו'יום' - בכדי לנצח חייבים להתקיים כול התנאים, ואלה - 'כול התנאים' - לעולם לא בשליטתנו.

côte de la redoute

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה