יום רביעי, 10 בספטמבר 2014

דגנקולב בפעם הרביעית. מה צפוי בקטע 18


ג'ון דגנקולב של ג'יאנט מנצח (בפעם הרביעית בוואלטה השנה) ומקדים על הקו את מת'יוס וקנצ'לארה.




24 קמ' בתוך הקטע הצליחה לצאת לדרך קבוצת הבריחה של היום שמנתה חמישה רוכבים (Lluis MÁS BONET , Elia FAVILLI Rohan DENNIS (42)  Bob JUNGELS (214) Daniel TEKLEHAIMANOT) והחלה לפתוח פער מהדבוקה.
1.30 דק' 33 קמ'. 2.23 דק' 35 קמ'.


ארבעה רוכבים לא יצאו לקטע 17: אוראן, זובלדייה, קנגרט, ו- Knees.
2.55 דק' לאחר 47 קמ', ו- 3 דק' לאחר 60 קמ', ונראה שהדבוקה שבחזיתה עובדת גי'אנט כול העת לא תאפשר לבורחים הרבה מרווח נשימה – יישאר להולנדים גם כוח וגם מספיק כ"א לרכבת?
לאחר 97 קמ' הפער עדיין תקוע – 2.46 דק'.
הפער מטפס ל – 3.40 דק' באזור תחנת האכלה, 79 קמ' מהקו, והאומגה פארמה עוברת לשתף פעולה בחזית והקצב מתגבר. טום בונן כנראה מרגיש טוב (בשלב זה). 56 קמ' מהקו , 3.36 דק' לבורחים, ואוריקה מופיעה גם היא בחזית הדבוקה.
26 קמ' מהקו פער הזמנים של הבורחים אוזל, והם נשארים רק עם 2.05 דק' ביד. בחוד הרודפים מחליפות אוריקה ג'יאנט ואומגה כול העת מקומות.



חוד הדבוקה חצה את שער ה- 10 קמ' מהקו כשבורחים עם ~ דקה בידם ורכבות המדורגים הבכירים החלו להראות פניהם בחזית


מארבעת הבורחים נשארו שלושה


חזית הדבוקה המתינה עוד רגע קט לפני שהאיצה ובלעה את הבורחים בתוך הקילומטר האחרון, ודגנקולב, שוב, תיזמן באופן מושלם יציאתו מהמחסה ועבר ראשון את הקו.
הדירוג כללי ללא שינויים




קטע 18, יום חמישי 11.9, 157 קמ', A Estrada / Monte Castrove. Meis



סיום פסגה נוסף - Alto Monte Castrove, הפעם קטגוריה שנייה בלבד שאותו יטפסו הרוכבים פעמיים בחלק המסיים, והוא יביא ללא ספק למרכז הבמה שוב את מתמודדי דירוג כללי בניסיון, של חלק מהם, להשיג כאן לכול הפחות את הבונוסים הזמניים, כשהחלק האחר ינסה שלא לאבד לראשונים יותר מכך. מאמציהם של אלו ואלו, וקבוצותיהם, עשויים להקשות מאוד על שאר פאנצ'רים, שלהם לא מציע המרוץ עוד הרבה יותר מעבר לקטע זה (קצת 'שאריות' בקטע 19).

הטיפוס ל - Alto Monte Castrove הוא בין 6.5 קמ בממוצע של ~ 7%, שלאחריו ירידה לא מאוד טכנית אך כן מהירה, שתחזיר את המתחרים לבסיסו של הטיפוס 18 קמ' מאוחר יותר.
למעט 40 הקמ' הראשונים שאר המסלול היומי מתגלגל סמוך לקו החוף. תחזית מזג האוויר חוזה רוחות דרומיות לאורך חלקים גדולים מהקטע, ואיום מסוג זה יביא את קצב ההתקדמות בחוד הדבוקה שיגבר בניסיון להימנע ממלכודות.




40 הקמ' האחרונים - הכניסה והמעבר ב- Pontevedra , כמו ההמשך - עד להתחלת הטיפוס לCastrove- - טכניים, וזאת, בנוסף לענייניי הרוח ואולי אף הגשם יהיה זרז נוסף לחוד הדבוקה בכדי להכתיב קצב מספיק גבוה מפאת אותה 'זהירות צפיפות' בחלק המסיים.  





מזג אוויר. טמפ' נעימות לרכיבה עם רוח וסיכוי לממטרים באיזור הסיום.


שידורים חיים. היורוספורט מעבירה שידוריה לספרד ב- 17.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה