יום רביעי, 5 ביוני 2013

אתמול, היום


אתמול והיום

אתמול פגש בוסאן האגן של סקאיי את קו הסיום ראשון לאחר שקבוצות המאיצים עבדו בחזית לקראת סיום הקטע והביאו את המועמדים, כמעט כולם, למיאוץ הסופי בזמן. הנורבגי התברר כבעל הרגליים הטריות ביותר מבינהם וניצח. בספק אם נראה הרבה מהנורבגי העניו בכל הקשור בנסיונות למיאוצי קו סיום ו/או הצטרפות לקבוצות בריחה מאוחרות גם בטור עקב מחויבותיו לקבוצה ולמטרתה המרכזית: החולצה הצהובה.
היום קטע נגד שעון למרחק של 32.5 קמ מ - Villars Les Dombes ועד לפארק הציפורים הענק (הגדול באירופה) הממוקם דרומית לעיר. אין ספק שזהו יום המפנה של המירוץ ובסיומו אולי לא נדע מי ינצח אך נדע כבר למי אין סיכוי.
Villars Les Dombes ממוקמת בתווך בין ליון ( 33 קמ') לבין בורג' און ברס (29 קמ'), בלב איזור ה - Dombes, 'איזור אלף הבריכות' - איזור שבמרכזו מספר עצום של בריכות מים מלאכותיים שנבנו על ידי תושבי המקום מתחילת המאה ה-15 למטרת גידול דגים ועופות מים, וכל זאת עקב הרכב הקרקע (סלע חרסית) שלא איפשר שימוש בה למטרות חקלאות. כיום גידול הדגים והעופות נפוץ הרבה פחות אך לא כך המחזה שנשאר מרהיב (ראה בתחתית הרשימה).


הסימונים התכלכלים הן בריכות
תוואי הקטע מישורי, כפי הנהוג במירוצי הקטעים הצרפתיים בדרך כלל (ויש יוצאים מן הכלל כמובן), ודומה עד מאוד למה שיפגשו הרוכבים בטור הצרפתי בקטע 11, על אף שהקטע של היום אף יותר מישורי מהקטע שבטור, כך שכל מה שנשאר לברר הוא האם הוא רווי בסיבוכים טכניים שיאתגרו את המועמדים, אך גם בעניין זה אנו קוצרים שעמום:אין. וכל האמור משאיר למתמודדים רק אפשרות אחת: All Out.
הטופוגראפיה נראית כך:


מישור
מזג האויר צפוי להיות חמים ומתאים לרכיבה:
  • Détails
  • Mercredi 05
    Soleil
    9°C | 23°C
    UV 6
    Vent >Vent ouest-nord-ouest5 km/h
    Rafales -
    Détails
    • Matin
      Soleil
      18°C
      (Ressentie 18°C)
      Vent Vent ouest5 km/h
      Rafales -
    • Après-midi
      Soleil
      22°C
      (Ressentie 22°C)
      Vent Vent ouest-nord-ouest5 km/h
      Rafales -
    • Soirée
      Nuit claire
      15°C
      (Ressentie 15°C)
      Vent Vent est-sud-est5 km/h
      Rafales -
המון בריכות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה