יום שישי, 20 ביוני 2014

מתאו טרנטין מנצח בקטע 6, ITT ל-24.7 קמ היום, ו-"GO GO GO"


now So proud CEO #opqs

מתאו טרנטין של האומגה פארמה מנצח בקטע 6 במאוץ אל הקו, ומקדים שני רוכבים נוספים מבני ארצו, בנאטי של טינקוף וגבאצי של אסטנה. טרנטין, פועל מוערך של הקבוצה הבלגית גם למרוצי הקטעים הקצרים והארוכים וגם לקלאסיים, בעל יכולות מגוונות, דאג להעברתו של בעל החולצה הצהובה, בן קבוצתו מרטין, מעבר לגבעה האחרונה – טיפוס קצר של ~ 3 קמ' 9 קמ' מהקו, ואז רכב קרוב לחזית והשתתף במאמץ להחזיר את סאגאן שנראה משייט בירידה לכיוון הסיום ב- Delémont – וברגהארט של ה – BMC שהצטרף אליו, אך אז זכה לתמורה מלאה בעבור מאמציו מהגורר גרמני, שעבר לחזית ומשך את טרנטין וחזית הדבוקה אחריו, והורידו מאוד קרוב אל הקו ואף אִפשר לו מרווח הגנה מסאגאן וסוויפט של סקאי שדלקו מאחור אך נרדמו לשניות בשמירה, וטרנטין, מאיץ מוכשר בפני עצמו, האיץ מרחוק, מבלי להרפות, וחצה ראשון.
טרנטין חלק חשוב ברכבת של קבנדיש, חלק משלים, אך כפי יכולתו גם לטפס וגם להאיץ משמש כבורג ברירת מחדל ברכבת. טרנטין תמיד יהיה שם, בסביבה - אם הכול הולך למישרין טרנטין מופיע בחלקים המקדימים, מושך ומאפשר למאיצים האחרונים בסדר, פטאקי ורנשאו, מחסה, אך אם חלק מהקרונות הקדמיים מתקשה הוא ימשוך בחלקים המאוחרים יותר, לעיתים יהיה אף המוביל האחרון.
טרנטין צעיר (24), בשנתו הרביעית באומגה, רבגוני, משתתף גם בקלאסיים וגם במרוצי הקטעים, ורכב השנה (כמו בשנים החולפות) הרבה בשירות הקבוצה (44 ימי מרוץ), אך ללא תוצאות יוצאות דופן – פועל נאמן – אבל טרנטין הספיק ורשם תחת שמו כבר בעבר מספר הישגים:
בשנת 2011 הוא זוכה באליפות איטליה (U23, מקדים את פביו ארו), ומגיע חמישי ב -  Ronde Van Vlaanderen Espoirs
בשנת 2012 תוצאתו הגבוהה ביותר הייתה מקום שני בקטע הרביעי ב - Volta ao Algarve של תחילת העונה.
גולת כותרת הישגיו הוא נצחונו בקטע ה-14 של הטור הצרפתי בשנה שעברה שהסתיים בליאון, עליו הוסיף אף מקום שני בקטע החמישי בטור הטורקי.
@ClaMorandini: Proud Of you!!! You deserve it!! @MATTEOTRENTIN thanks babe. ❤️❤️❤️”so nice

הדירוג הכללי לא השתנה בעקבות הקטע החמישי ומרטין ממשיך להוביל מדומולן (6 שנ') סאגאן (10 שנ') מולמה (17 שנ') וסלכטר (23 שנ').
וכך הכול מוכן לקטע השביעי והמקצה נגד השעון ל- 24.7 קמ' היום. בחלקו הראשון של הקטע טיפוס בן 2.7 קמ בממוצע של 6%, אך החלק השני פחות 'מטריד' טופוגראפית, והמנועים הגדולים (מרטין קנצ'לארה ודומולין) צפויים לסיים במקומות הראשונים בסיום. השאלה הגדולה היא כמה זמן יצליח מרטין לשים בכיס בסיום היום, או: האם זה יהיה מספיק (בכדי לצלוח את ימי ההרים ביום שבת וראשון ולשמור על החולצה הצהובה).


מזג האוויר היום צפוי להיות נעים לרכיבה.

"go go go" - צילומים נוספים ממצלמות האופניים
הפעם מהחלק המסיים והמאוץ (ללא התאונה, שהתרחשה מאחורי המצלמות) אל הקו בקטע 5.
Check out another video from (mainly) the camera under my seat from yesterdays crazy sprint finish in Tour de Suisse


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה