יום שבת, 10 במאי 2014

קטע 2 - קיטל וכול השאר. מה צפוי בקטע 3


רוכבים מאחורי הגב

קטע 2. מרסל קיטל וכול היתר
מרסל קיטל מסמן היום V על הראשון מבין חמשת הקטעים המתאימים לו במרוץ (מישור כמעט מוחלט), ויהיה מוכן כבר מחר בטרטוריה של הרפובליקה האירית עם המרקר לסימון ה-V הבא.
הרוכבים בילו ~ 5 שעות בגשם וברוח, מפשילים שרווליהם רק בחלקו האחרון של הקטע בניסיון להתחמם  בכדי להיות מוכנים למאורעות הסיום, אך אלה התבררו כנשלטים ואפשרו לדבוקה לסיים את הקטע ללא נפגעים.
שמרנות? אולי, בעצם למה לא – כאשר לרבים כל כך מהרוכבים והקבוצות אינטרסים רחבים בהמשך המרוץ - לא עתה - והגשם, בין השאר, עלול לגדעם עוד באבם - כולם ראו היטב מה היו תוצאותיה של התאונה של מרטין וגארמין על הכביש הרטוב במהירות גבוהה בקטע הראשון - אז למה להסתכן? אפשר להשאיר את הסיכונים לקבוצות בעלות האינטרסים – קבוצות המאיצים – ולדאוג להגיע לאיטליה בשלום.
קיטל הגיע מוכן, והיה נדמה שהוא אפילו לא מאוד נזקק לרכבת ארוכה מדי בכדי לצבור מהירות מספקת ביחס לאחרים בשלב שמקדים את המאוץ אל הקו – קשה להאמין שהוא יתקל בבעיות מיוחדות גם בקטעים הבאים, כאלה שימנעו ממנו להשיג את מלוא יעדיו בג'ירו הנוכחי לפני שיפרוש בעוד ~ 10-12 ימים.

מה צפוי
קטע 3, 187 קמ, Armagh-Dublin
עוד קטע בשביל קיטל; אז מה יכול למנוע מהגרמני לרשום לעצמו ניצחון שני בג'ירו השנה? כלום. המרוץ עובר עתה מהטריטוריה הבריטית בצפון לרפובליקה האירית בדרום לעוד קטע במישור המוחלט, וישוב וייצמד לקו החוף נשוב הרוחות (מערביות? מספרים וכיוונים בתחתית) לקראת סיומו בדבלין, אך יקשה להאמין שתסריט שונה מזה שהתרחש לאורך הקטע של יום שבת ובסיומו יתכן, וכך נמצא שוב את אוריקה רוכבת בחזית הדבוקה ומכתיבה קצב מספק לצרכי שימור החולצה הוורודה ברוב הזמן, ואז, לפרקים קצרים, את חלק מקבוצות המועמדים הבכירים מסייעים להביאם לחוף המבטחים, 3 קמ' לסיום, ואת קבוצות המאיצים מצטרפות למאמצי הגברת המהירות קצת לפני כן, מוודאות שרוכביהן יגיעו בעיתוי המדויק בכדי לנהל מאוץ שיהיה (לפחות) שווה הזדמנויות.
שידורים חיים
שידורי היורוספורט עוברים לאירלנד ב- 15.30, אך לחסרי העניין בקטעי מאיץ, אפשר להצטרף ממש לקראת הסוף, לא לפני 17.30.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה