יום חמישי, 8 במאי 2014

ג'ירו 2014, מי מגיע, הקבוצות


כמה מתמודדים 'ריאליים' לדירוג כללי יש בכול סיבוב ארצות גדול?
ASTANA (AST)
אסטנה (ווינוקורוב) עומדים מאחורי המילה, וכך מגיעה הקבוצה הקזאחית/איטלקית עם סקרפוני כרוכב מוגן – זה בעבור זה – יגוֹננו בג'ירו(על סקרפוני) ויגוּננו (ניבלי) בסובב צרפת. סקרפוני (כנראה) איש חביב ומבדח, אך הוא רוכב חף ממורא (עם 'חטאים' דווקא היו לו יחסים מפותחים), לוחם – האם סקרפוני בגילו המתקדם (35) ובלי תרופות יכול להתברג בחבורת המטפסים הבכירה בשבוע השלישי של הסיבוב הקשה מכולם? קשה לדעת - כנראה שלא – אך אולי קרוב לכך.
ועוד משהו, שאלה - האם סקרפוני שמתכוון להעלות עתה לפסגות האימתניות, גבוה גבוה (באיטליה) עדיין יוכל להיות מספיק טרי, חודש לאחר סיום הג'ירו, בכדי לתת יד לניבלי לעלות לפסגות האימתניות, גבוה גבוה (בצרפת)?.
לקבוצה שלל ארטילריה מגוונת, מכול טוב, והיא תשחרר מדי פעם בפעם רוכבים למשימות מרתקות בכדי לראות האם כלו המים והם מסוגלים כבר (להחזיק מעמד, גבוה גבוה, לבד), והאם שווה לקבוצה לשנע ליווי גם אליהם.
יש לשים לב לפביו ארוּ, היתר ידועה יכולתם (פחות או יותר).

הרכב:   , Michele Scarponi (Ita)  Valerio Agnoli (Ita)Fabio Aru (Ita), Janez Brajkovic (Slo)  Enrico Gasparotto (Ita), Maxim Iglinskiy (Kaz)Mikel Landa Meana (Spa), Paolo Tiralongo (Ita)  Andrey Zeits (Kaz)

צפי: סקרפוני בעשיריה, וגם ניצחון לקבוצה בקטע בודד.  
AG2R LA MONDIALE (ALM)
פוזוביבו כבר לא צעיר (32), אך בהחלט במגמת עליה מאז שהגיע לקבוצה הצרפתית בשנה שעברה, ומידות הגוף (1.65/53) שאיתם הוא מתנהל בעולם יאפשרו לו להמשיך ולהשתפר ולהגיע לבשלות מאוחר מאחרים – לאן זה הולך? פוזוביבו בכושר מעולה (שני בטרנטינו לאחרונה ושותף לבריחה האחרונה עם קארוזו בליאז', שכמעט כמעט...), והשאלה גם במקרהו הם המקצים מול השעון, אך בשונה במקצת מהאחרים הוא עשוי לסבול מיד כבר לאחר הקטע הראשון פיגור זמנים שיכביד עליו בהמשך.
 הקבוצה מביאה איתה גם את דויד אפולוניו לנסות כוחו מול מאיצים טובים ממנו בהרבה, אך התעקשות להישאר גם למאוץ המסיים בטרייסטה עת רוב יתר המאיצים כבר לא יהיה במרוץ (יש גבול לסבל!) עשויה לשפר סיכוייו להישג כול שהוא.
צפי: פוזוביבו בחמישייה.
BMC RACING (BMC)
הקבוצה מביאה את 'הזקן' אוונס כרוכבה המוגן, אך למה? ובכן, כי אין לה משהו יותר טוב, (האמת שאין לה משהו הרבה יותר טוב גם לסיבוב הצרפתי, רק יותר צעיר), וזאת על אף הסכומים שהיא השכיבה על רכישת כול הבא ליד בעבר, וההתחייבויות ארוכות טווח שעליהן חתמה מול כול אלו מוחתמים, וכך אוונס נהנה מן ההפקר - טומן את ידו בכסף ('מחויבות אתם תמלאו'), וכשידו מלאה לא נשאר גם לאחרים, והוא נותר 'רוכב-ברירת-מחדל' עד יעבור זעם זמן החוזה (בסוף השנה). בניגוד לחוסר (או עודף) בכוכבים, ל- BMC דווקא שלל פועלים (גם הם מרוויחים היטב בקבוצה של אנדי ריס וג'ים אוקוביץ', כסף לא חסר) ומביאים ל'אוונס הזקן' תמיכה ראויה, אך בהר מטפסים בכוח רגליים עצמי וקצרה שם רגל כול תמיכה, ראויה ככול שתהיה.
צפי: אוונס  אולי בעשירייה, אך סנצ'אז ייתן פרי (בעבור גרושים) – ניצחון בקטע הרים.
CANNONDALE (CAN)
הקבוצה האיטלקית אמריקאית ממשיכה עדיין להצהיר שעניין לה באיוון באסו, האם כך? כנראה שלא, רק מה - באסו איטלקי במרוץ האיטלקי הגדול מכולם, ומועמד אחר לדירוג הכללי לקבוצה אַין, אז שיהיה הוא – כך או כך המאבקים שיגלו ת'מבושים יתחילו מאוחר, ועד אז אפשר להמשיך לספר סיפורים לעיתונאים (ולמממנים) - לגיטימי.
באסו לא בעניינים כבר ממזמן (הרבה הרבה לפני 'אי-הופעתו' לאחרונה בטור של רומנדי), הוא גמר את הסוס – פשוט הגיע הזמן. הקבוצה תרכב בחלק הראשון של הג'ירו בתמיכה לאיליה ויויאני שנראה מצוין לאחרונה בטור הטורקי (שני נצחונות ופעמיים מקומות שניים במאוצים שכללו גם את קבנדיש ורכבתו), אך עם כול הכבוד קנונדייל חסרה במשמעת (ויכולת) בכול הקשור לרכבות מאיצים, וכך במשך יתר הזמן, היא תשתדל להפגין הרבה רוח קרב ולקוות לטוב (בצייד קטעים). מלבד ויויאני ובאסו הקבוצה מביאה גם את מוראנו מוזר החידתי (ללא תוצאות השנה) ועוד פועלים - קירבתה  של אדמת המולדת עשויה לעורר באלו יכולות שעליהן (אולי) רק חלמו.
צפי: לפחות ניצחון אחד לויויאני.
FDJ.fr (FDJ)
הכול בעבור המאיץ. הקבוצה תרכז מאמצים משותפים בשבוע וחצי הראשונים על מנת להשיג תוצאות במאוצים, ומביאה איתה את אחד המאיצים הבכירים בעולם נאסר בוהני (בוחני?), אך במקביל מקווה שהמטפס אלכסנדר גנייה (26, 1.84/68) יוכל להביא משהו מההרים הגבוהים, כול היתר ישתדלו להצטרף כמה שיותר לקבוצות בריחה.
צפי: נצחון עד שניים לבוהני
GARMIN SHARP (GRS)
החדשות הטובות מבחינתו של ג'ונתן וואטרס והקבוצה הינם שמלאכת השכנוע צלחה - האירי דן מרטין (סוף כול סוף) השתכנע: הוא 'כוכב'. זה חשוב, ועתה אף שבעתיים – המסלול של הג'ירו השנה מתאים לאירי - רק שכולם יודעים שבכך, על ידי שכנוע כוכבות, עדיין נותרה מלאכת שכנוע נוספת, וזו לא קלה הרבה יותר מהראשונה - אולי אף קשה שבעתיים - כיוון שהיא חותרת כנגד טבעו ויצרו של המטפס הצעיר. בכדי לנצח בסיבוב ארצות הוא יהיה חייב ללמוד רכיבה הגנתית מהי; בסיבוב כה ארוך לא מספיק (חייבים שלא) להתקיף בקטע הרים נתון אלא חייבים לשמר כוחות, להיות בחזית כול הזמן, להישמר, ולנסות לראות רחוק - לשבוע השלישי - מבלי להתפתות לתהילה רגעית, לזוטות.
מרטין יכול? אולי בפוטנציה כן, אבל עדיין לא. למותר לציין שלמספר הנקודות שבקופת סובבי הארצות הגדולים אין תחליף (כמותי) בשום תחרות אחרת בסבב (ראה טבלה מצורפת בתחתית)ׁ, ווואטרס והקבוצה נראים עתה (וכנראה תוכננו כך עוד מבעוד מועד על ידו) כמי שבנויים יותר סביב יכולותיו והצלחותיו של מרטין מאשר כול דבר אחר, אך זה ייקח עוד זמן – השבוע השלישי עם הטיפוסים הארוכים כה כך עדיין לא מתאימות ליכולותיו.
צפי: הייז'דאל בשביעייה אולי אפילו יותר
LAMPRE - MERIDA (LAM)
לאמפרה מרידה תחכה לראות מי מבעלי הפוטנציאל בכושר, ואז תחליט (בשביל מי לעבוד). דמיאנו קונגו עברו מפואר, אך אין זה כבר עבר קרוב אלא די מרוחק (מקום שישי בג'ירו לפני שנתיים), והמילים שנאמרות על ידו מדי תחילת עונה בנוסף לזמן שעובר (יליד 81) לא ישנו כלום; האופציה השנייה של הקבוצה האיטלקית לדירוג הכללי רצינית יותר. הפולני ניימיץ', אף אם מבוגר קצת מקונגו (יליד 80), בעל עבר צנוע בהרבה עדיין מביט קדימה (מקום שלישי בטרנטינו לפני זמן קצר); הוא ללא קילומטראג' מכביד ברגליים העונה, ובעל ניסיון (זה יהיה סיבוב הארצות השביעי שלו), יודע לטפס (1.84/66), ועקשן, ונשאר רק הנגד שעון. בג'ירו שנה שעברה הוא היה 16 במרחק הגדול והמישורי (55 קמ), ו-12 בטיפוס.
הכוכב השלישי שמגיע עם הקבוצה לבלפאסט אינו מחפש הגנה ויצא לצייד קטעים. דייגו אוליסי יכול להתמודד כמעט בכול סוגי הקטעים, והוא אולי בעל הסיכויים הגבוהים גם להביא לקבוצה האיטלקית משהו ממשי (נצחון).
הרכב:Winner Anacona ,Jan Polanc, Matteo Bono, Damiano Cunego, Roberto Ferrari, Przemyslaw Niemiec, Manuele Mori, Diego Ulissi, Mattia Cattaneo.
צפי: נייצמיץ' באיזור החמישיה ושני נצחונות לאוליסי.
LOTTO BELISOL (LTB)
צייד קטעים, לא הרבה יותר. הקבוצה הבלגית אמנם כיוונה לטוב, אך פציעתו של גרייפל בגאנט וייולכם בחודש שעבר טרף קלפיה, וכך היא תתייצב במרוץ להגנתו של מקסים מונפורט. שאיפותיה לגביו הינן צנועות (ואולי אף ריאליות): עשירייה ראשונה. מלבד עיסוק זה ישוחררו רוב הרוכבים האחרים לצייד, ובהרכבה רוכבים כמה מהמנוסים שברוכבי הקטעים הארוכים – אדם הנסן, לארס באק ומונפורט עצמו. מלבדם מביאה הקבוצה את הצעירים המבטיחים טים וואלנס (מקום שני באליפות בלגיה נגד שעון לאחרונה) וטוש ואן דר סאנד.
צפי: מונפורט בעשירייה ואולי וואלנס צד קטע.
MOVISTAR (MOV)
מוביסטאר של אוזביו אוֹנְזוּאֶה מביאה את הקבוצה החזקה מכולן לג'ירו השנה בניסיון להוכיח שעם תנאים מתאימים ניירו קווינטאנה יכול לא רק להתקרב לבאר אלא גם לשתות. לפי המוצהר המטרה אחת וברורה, וכך אנו צפויים לראות את הספרדים עושים 'מעשה-סקאי' משלב מסוים ודואגים לרכב מלפנים ולשמור היטב על קצב התקדמות הדבוקה ביחס לאיומים מזדמנים וכול העת לרכב בקצב המתאים נוח ורצוי לקולומביאני. למוביסטאר יש הכול – גוררים גדולי מידות, מטפסים, וכוח עצום לצורך ה- TTT בבלפאסט ביום שישי. האם זה יספיק? אין לדעת – קשה לדעת באיזה כושר נמצא קווינטאנה עתה לאחר חזרתו מקולומביה רק לאחרונה (הוא לא לקח חלק במרוצים המכינים באירופה), אך ההרים הגבוהים מופיעים רק עוד שבועיים כך שיש מספיק זמן.
הרכב:Nairo Quintan, Jonathan Castroviejo, Andrey Amador, José Herrada, Adriano Malori, Eros Capecchi, Gorka Izagirre, Igor Antón and Francisco Ventoso
צפי: ניירו מקום שני ונצחון למוביסטאר ביום שישי בקטע הראשון.
OMEGA PHARMA - QUICK-STEP (OPQ)
אוראן אוראן ריגוברטו. מתי הייתה פעם אחרונה שלקבוצה הבלגית היה מועמד 'ריאלי' לדירוג כללי באחד מסיבובי הארצות הגדולים? (מזמן). מה פירוש ריאלי כול עוד המרוץ לא החל ולא ידוע באיזה כושר נמצא הקולומביאני (תוצאותיו האחרונות, ובכלל השנה, אינן מבשרות בשורות מרנינות, אך אין לדעת), אך יותר מכך - האם אוראן עשוי מהחומרים המתאימים בכדי להיחשב כ'מועמד ריאלי' למרוצים הארוכים.
המצדדים יאמרו שאוראן כבר הוכיח (בשנה שעברה) את מה שהיה דרוש בהוכחה - עם המקום על הפודיום - והמקטרגים יאמרו 'צירוף מקרים' – כך או כך חובת ההוכחה וסיכוי לעתיד ספון כסף גדול בפתח. האומגה מביאה ארטילריה כבדה כליווי צמוד, פטורה מכול חובות אחרים, כולה לשירותו – גם ליווי להרים הגבוהים (בראמביָה, פאוולס, פולס וסרי) וגם גוררים ל'יבשה' (קייסה וורמונט), ואפילו פטאקי הובא בכדי להשרות רגיעה, אך גם: Historically the Belgian team , hasn't cared enough about the Grand Tours to put together a real challenge” R.Miller
היחידי שנראה שיהיה בעל כרטיס חופשי הוא 'הרוכב-ב(כמעט)-חינם' תומס די גאנט – אולי יאירו לו לבלגי שמי איטליה פעם נוספת.
הרכב: Rigoberto Urán, Serge Pauwels, Gianluca Brambilla, Wout Poels, Pieter Serry, Thomas de Gendt, Alessandro Petacchi, Iljo Keisse and Julian Vermote
צפי: לא הרבה – אוראן אולי (אולי) על סף החמישייה (במקרה זה הכובע מוכן לאכילה).
ORICA GreenEDGE (OGE)
אוריקה באה לנצח את קטע 1, בבלפסט, להשתלט על החולצה הוורודה לכמה ימים ונאמר (יאמרו האוסטרלים) אמן. לאוסטרלים אין עדיין רוכב להתמודדות בדירוג הכללי (לא לעשירייה הראשונה), והשגת יעד שכזה – חולצה וורודה ליומיים שלושה – בהחלט מצדיק קיומה (הזמנתה למרוץ כאחת מהשמונה עשרה); יש לזכור שזו הייתה גם תכניתם של האוסטרלים בסיבוב הצרפתי האחרון, תכנית שעלתה יפה; וגם – מספר הרוכבים בעלי יכולות להתמודדות כה ארוכה בסיבובי הארצות הגדולים בעולם מצומצם עד מאוד, ומכך משתמע שמועטות הקבוצות שלהם רוכבים שכאלה.
אך פטור בלא כלום אי אפשר, ויש לשים לב למייקל מת'יו שמגיע אחרי תחילת עונה מצוינת (וואלטה לה ריוחה, קטע בחבל הבאסקי, ומקום שני בבארבנטסה פייל), רוכב גמיש ומגוון שיכול לנצח במצבים משתנים: This year I am focusing more on stages with complicated and harder finishes than just pure sprint stages
הרכב: Brett Lancaster, Cameron Meyer, Ivan Santaromita, Luke Durbridge, Michael Hepburn,  Mitch Docker, Pieter Weening and Svein Tuft, Michael Matthews,
צפי: אכזבה
GIANT-SHIMANO (GIA)
הקבוצה שמה יהבה על מרסל קיטל, ובהתאם לריבוי הקטעים המתאימים ליכולותיו במרוץ (לפחות שישה), הגרמני יכול לראות עצמו בהחלט מועמד פוטנציאלי למספר בלתי מבוטל של ניצחונות, אך איליה וקוץ בה: האם לקבוצה גם רכבת מתאימה בכדי להביא למימוש הפוטנציאל? לא ממש. ג'יאנט שימאנו מביאה לג'ירו רק שלושה מבני ההרכב שיצא לטור הצרפתי בשנה שעברה והציג לעולם את 'פאר הרכבות', עת דרך כוכבו של קיטל (וילר, טימר וגאשקה), וכך קיטל והקבוצה יסתמכו על ליווי צמוד לתוך איזור האש של מומחה אחד ויחיד בדמותו של הסלובני לוקה מזגאק (26), בעונתו השנייה והמוצלחת (שלושה ניצחונות במאוצים בטור הקטאלוני) בקבוצה, שאולי יוכל אף לעשות משהו בקטעים האחרים שאינם מישוריים לגמרי.
מלבד שני אלו מביאה הקבוצה גם את הגרמני (28) סיימון גאשקה בעונה מצוינת (2 בקטע החמישי בטיראנו, 4 בבארבאנצה פייל, ו-6 באמסטל), והוא בהחלט מישהו שיכול לממש משהו משלל קטעים בעלי אופי שונה.
צפי: קיטל ישיג ארבעה נצחונות לפני שיפרוש בשבוע השני, ועוד ניצחון של אחד מהשניים האחרים.
KATUSHA (KAT)
קטיושה באה עם פוריטו רודריגז ושלל עוזרים (ותיקים ומנוסים). איש הכנף הוותיק והנאמן דני מוראנו (33) יעלה עם הקטאלוני להרים הגבוהים (ויזכה כך אולי אף בתהילת ניצחונות קטעים בעצמו), ולוקה פאוליני (37) (לאחר מנוחה נכונה מהחלק הראשון של קלאסיקות האביב בפאלנדריה וצרפת), וגם ג'יאמפאולו קארוזו, 'כמעט-מנצח-ליאז'', ויש עוד; אלברטו לוסאדה (32), עוזרו מימים ימימה של פוריטו בקטיושה בטורים הגדולים, ואף אנחל ויצ'יוסו (37) רב הניסיון והשנים, ועליהם מוסיפה הקבוצה עוד מספר גוררים רוסיים מרובי נפח גוסב, וורגאנוב ובלקוב שאולי יצליחו לעזור ולמנוע מפוריטו לצבור פיגור כבר ביום שישי הקרוב ב - TTT.
אז פוריטו יצליח סוף כול סוף להגיע אל הנחלה? כן!.
הג'ירו מתחיל לאט, במישור, וזה מתאים לפוריטו – הוא לא אוהב להגיע במלוא היכולת ומעדיף ימים מספר בדרכים בטרם יחמם מנועו היעיל, והוא יזדקק לו הפעם רק משלהי השבוע השני, ליתר דיוק מיום חמישי ה- 22.5, אבל חייב אז שלא לאבד זמן רב מדי באותו קטע 12 לבארולו; פוריטו כבר הוכיח בשנתיים האחרונות שהוא יודע להתעלות ברגעים המכריעים הללו, מה עוד ש- 41 הקילומטרים של ה- ITT באותו יום חמישי לא מישוריים לחלוטין, וזה טוב.
הרכב: Maxim Belkov, Giampaolo Caruso, Vladimir Gusev, Alberto Losada, Daniel Moreno, Luca Paolini, Joaquim Rodriguez, Angel Vicioso and Eduard Vorganov
SKY (SKY)
סקאיי סקאיי, מה יהיה על סקאיי. סקאיי נקלעה לחוסר במצרכים בסיסיים (רוכבים), שוב, ומגיעה לג'ירו בלי מתמודד דירוג כללי ראוי/חזק/מוצהר (שהבריטים עומדים מאחוריו), אך הרוכב שמגיע בתפקיד (קשה היה לשמוע בבירור בבליל התירוצים אם הבריטים באמת מתכוונים לכך), הוא אחד שצריך לשים אליו לב, כיוון שבמערכת כה מורכבת ומוזרה (ועשירה) כמו סקאי, שנמצאת תחת לחץ כה רב מאז תחילת השנה, לעיתים קשה לברור בין הדברים ולהבין. פיטר קניוק יודע לעשות (כמעט) הכול – הוא יודע לטפס, והוא יודע לרכוב נגד שעון, וכול מה שחסר לו הוא ניסיון, אך אם יהיה מספיק מרוכז בשבוע וחצי הראשונים הוא עשוי למצוא שהקבוצה משנעת כוחות ומתלכדת מאחוריו, אלא שאז יגבר הלחץ בעיתונות הבריטית...
וכך הבריטים ממעיטים בערך שווים של תכשיטים שעוצבו על ידי מעצבים חסרי שם, אך יודעים להעריך אחרים, בעלי מוניטין מוכח, ומביאים ברוסטר את בן סוויפט (27), לאחר שהציג קבלות מתחילת העונה (שלישי בסן רמו, שני נצחונות בקופי אֶ בארטלי, נצחון בקטע בטור הבאסקי), והוא יספק את הסחורה.
צפי: סוויפט עם נצחון אחד, קניוק באזור החמישייה.
TINKOFF-SAXO (TCS)
טינקוף נאלצה להביא את ניקולס רוש ולהצהיר כוונות אף על תמיכה בו (כרוכבה המוגן). את זאת לא קשה להבין על רקע העובדה שהג'ירו יוצא לדרך מ'ארץ מוצאו', אירלנד (אף שקשה להאמין שהוא התגורר בה אי פעם). רוש לא יכול לצלוח הרים אימתניים עם חבורת החוד כשהיא מגבירה קצב בשבוע השלישי, ויכולותיו מול השעון גם הן מוגבלות, וטינקוף נותרה עם מייקה. מייקה לא יפתיע אם ימוקם מעלה בדירוג לקראת סיום המרוץ, והוא יידרש הפעם להוכיח שלמד גם איך עושים זאת עד הסוף – חייבים להכניס את הראש פנימה ולשתות!. הקבוצה אינה מביאה עימה תמיכה משמעותית לאספירציות איזה שהן – כול הארטילריה הכבדה מתאמת זמניה בהתאם ללוח הזמנים של קונטאדור.
צפי: מייקה בחמישייה.
TREK FACTORY RACING (TFR)
טראק באים עם ציפיות נמוכות, מלכתחילה, וטוב שכך – כך פשוט כול תוצאה סבירה תחשב הישג. את רוב הכסף (המדוד בקפידה על ידי היצרן האמריקאי) לקח קנצ'לארה, וגם סיפק את (רוב) הסחורה, וטראק כבר מבסוטים – קנצ'לארה הוא מוכר האופניים החשוב ויעיל בעולם (הוא וקונטאדור), ומבחינה זאת טראק ידעו היטב מה הם עושים כשהם מחלקים את הקופה בצורה אי-שוויונית; מה נשאר לסיבובי הארצות הגדולים? כמעט כלום - כסף קטן (כן, האחים שלאק הם כבר כסף קטן) .
טראק מביאים את הקרואטי קיזרלובסקי (28) כרוכב המוגן לענייני דירוג כללי, אך לפי דברי הקבוצה הוא יהיה חסר הגנה ממושמעת – רוב רוכבי הקבוצה הינם בעלי כרטיס חופשי למטרת הרפתקאות - רק שיביאו משהו.
הקבוצה מביאה את ניזולו (25, עם כמה תוצאות טובות ברומנדי לאחרונה) אך ללא רכבת (אולי הונדו כקרון בודד) – 'שיסתדר לבד...'; אולי הרוכב היותר מעניין (ומדובר) שיש ברוסטר של הקבוצה לג'ירו הוא ג'וליאן ארדונדו (בן 26 עם מידות חלומיות - 1,64/58), הקולומביאני שהוחתם השנה (חמישי בטיראנו ו- 11 בפלאש וואלון), אולי ברגליו טמונה איזו בשורה; בנוסף יש לשים לב גם לפביו פלינה שביום טוב יכול להסתדר לבד בהרים.
הרכב:  Robert Kiserlovski, Giacomo Nizzolo, Julian Arredondo, Riccardo Zoidl, Fabio Felline, Danilo Hondo, Eugenio Alafaci, Fumy Beppu and Boy Van Poppe
צפי: ארדונדו מביא ישועה.
מי עוד
בלקין באה לצוד קטעים אך מביאה גם את ווילקו קלדרמן. ההולנדי הצעיר (23, 1.85/65) המבטיח מגיע בכדי לברר (ולהוכיח) איך עולה ומתקדמת הבשלתו. קלדרמן יכול לטפס אך עדיין קשה לדעת אם באותה עוצמה גם לאחר שבועיים. הקבוצה ציוותה גם את סטיבן קרוזוויק (27), שיצא לסיבוב ארצות שביעי שלו, וגם מרטין טיילינגי (37), גם הוא בסיבוב שביעי, שינסו להביא לידי ביטוי ניסיונם בכדי לגנוב קטע.
יורופקאר מביאה את פייר רולאן (זה אומר שלא ירכב בטור? קשה להאמין, כך שהוא מגיע רק בכדי להתאמן ולהעמיס קילומטראג' אך ימצא שבאיטליה קצת קשה יותר), בלי תוצאות השנה, שיעשה כמיטב יכולתו - קשה להאמין שהוא יחזיק מעמד באופן קבוע בחזית - כשיבין זאת יהיה מאוחר לעשות משהו אחר.
אנדרוני ג'יוקאטולי ונצואלה – הקבוצה של סביו לעולם אינה משעממת, וכמו תמיד היא תרכב התקפי. מעניין יהיה לראות אם פליזוטי השתפר מאז המקום ה-9 בטרנטינו לאחרונה. בהרכב יהיו גם המטפס ג'קסון רודריגז שיכול להבריק ביום נתון בהרים ואף הוותיק עימנואלה סלה.
ברדיאני ולווֹלה מביאה את האנימטור הקבוע של (כול) המרוצים שהוא משתתף בהם - סטפנו פירצי; ביננו- את מי מעניינות התוצאות הסופיות כאשר פירצי ממשיך ומתקיף שוב ושוב במעלה ההר?; את רוכבי הקבוצה נראה מתקיפים כול העת ונמצאים תדיר בקבוצות הבריחה – זה לעיתים מספיק!. 
קולומביה מביאה את דוארטה כרוכבה המוגן אך בצוות היוצא לאיטליה יש גם את שלאפוד ואף את רוביאנו שיכולים כולם לטפס.
.YELLOW FLUO אחרי הפאשלות הגדולות בשנה שעברה מפתיעה ונמצאת שם שוב ברשימת הקבוצות שנבחרו לצאת למסע. ראבוטיני (בסיטואציה מתאימה יכול לרכב לבד בהר וללכת עד הסוף בקטע הרים). אולי סימון פונזי יכול לנעול משהו מקבוצה מצומצמת, וקיקי, המאיץ המזדקן (34).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה