יום שני, 12 במאי 2014

מרסל קיטל וכל השאר 2, הג'ירו מבקר באירלנד

מרסל קיטל וכל השאר 2, הג'ירו מבקר באירלנד


מאיץ העל בעל המראה והגוף, מרסל קיטל, יליד ארנסטד שבתורינגיה (לא רחוק מאוד מאייסנבאך, מקום הולדתו של מלחין העל, גדול המלחינים שידע העולם, יוהאן סבסטיאן באך), איש ג'יאנט שימאנו, כמעט שאיחר להגיע, כמעט. לפי 'פרסומים בעיתונות הזרה', קיטל מצליח להפיק מגופו גדול המידות (1.88) כמות אנרגיה מופלגת של ~ 2000W  ברגעי הסיום הרלוונטיים עבורו – וזו הרי כמות נכבדה לפי כול קנה מידה, ללא ספק.
“Of course, I know my power numbers, but I don’t want to give them away.”
בתמונה מעלה, שנלקחה על ידי אחד הצופים שישב ביציע, ניתן להבחין (בקושי) בדמותו של קיטל, מימין, באדום, ולהבין עד כמה היה המרחק של קיטל מהמאיצים האחרים שקפצו כבר בשלב זה קדימה עצום, כה קרוב לקו - מדהים.
עתה קיטל עם V כפול, וכמובן שידו עוד נטויה – ביום שלישי הקרוב בבארי הוא יוכל לסמן שלוש משלוש ולטפוח על שכם, אך אם כך או אחרת – אם יסמן V שלישי או לא - אחרי יום שלישי הוא יצטרך להתחיל לעבוד - לעבוד קשה - בכדי לצלוח ת'דרכים ולהגיע לפעם הבאה שבו התוואי יתאים ליכולותיו (קטע 10, ביום שלישי ה-20 למאי), דרכים שימצא שאינן מתאימות למידותיו ויכולותיו כלל – וזה עוד רחוק, יותר משבוע, והג'ירו יחל, בקרוב - כבר השבוע (קטע 5, יום רביעי), ובסוף שבוע ותחילת השבוע הבא (קטע 8, יום שבת, וקטע 9, יום ראשון) - לחשוף שינים – שיניים חדות – וזה לא תמיד נעים לכולם כשהג'ירו מתחיל במסעו ועולה מעלה, מעלה...

פאוליני (לאחר מכאנית זמן קצר לפני כן), וסקרפוני (לאחר ה'תקלה' 60 קמ לסיום), קרוב לדבלין, אתמול

היום יעשו הקבוצות את דרכן חזרה ל'מולדת', ויצאו לדרך שוב ביום שלישי, וכפי שעשו זאת בימים האחרונים גם הפעם צמוד צמוד לים - הפעם לחוף הים האדריאטי לשם שינוי (בג'יובינאצו), ואם מחכים היו הם לסופו של סיוטם - סיוט המים – ממעל, ממרום (הגשם), ומלמטה, על הכביש (פירותיו),  הם עלולים למצוא שנכזבה תוחלתם – בג'יובינאצו – נקודת היציאה - וגם בבארי – בסיום הקטע - גם שם, כפי שנחזה עתה, אבוי, גשם.
הג'ירו מבקר באירלנד
אז מה נזכור מהביקור באירלנד? את ההיענות, והגשם... ; הו, כמה וורוד היה בדרכים. אירלנד, נדמה היה, שנצבעה לה בוורוד לכבוד המרוץ, והיה זה שוב מחזה מרנין, כפי שהוא בדרך כלל במקומות מוכרים יותר, לראות נהרות אוכלוסין בשלל גילאים עומדים ברבבותיהם בצידי הדרכים, בגשם, ממתינים, מריעים לכוורת הרוכבים שחולפת ביעף. ביי ביי אירלנד.


Just getting used to this Irish style of Giro d'Italia...the people are much friendlier than the conditions (!) #giro14 #shetchy

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה