יום חמישי, 15 במאי 2014

קטע 5, תוצאות ועוד כמה מילים, מה צפוי בקטע 6 ועוד משהו

Gran bella vittoria quella di @DiegoUlissi!

מייקל מת'יו נשאר עם החולצה הוורודה לעוד יום (לא היה מאוד רחוק מההתרחשויות המכריעות קרוב לקו ומסיים שישי)
אוריקה עדיין שולטים:

האוסטרלים במבנה וכול היום בחזית

בטבלה מצורפת ניתן לראות שלעת עתה אין שינויים בדירוג הבכירים:


לטבלה זו אפשר להוסיף עוד מספר שמות שאמנם לא נמצאים בין עשרת הראשונים אך לא מאוד רחוק משם:
מקום 12 – באסו בפיגור של - 1.07
14 – קווינטאנה – 1.09
16 – ארדונדו – 1.10
17 – קלדרמן – 1.12
19 – פוזוביבו – 1.12
31 – קונגו – 1.34
35 – גשקה – 1.36
36 – מונפורט – 1.37
40 – פוריטו – 1.47
אז מה אנו יודעים עתה בסיומו של קטע 5 שלא ידענו לפני תחילתו? לא הרבה; המתמודדים הבכירים בדירוג הכללי עשו כול מאמץ בכדי שלא לאבד זמן היום על הקו (חלק – פוריטו - אף ניסו לעשות קצת יותר) בוויג'יאנו, וכך אותם פערי זמן ש'נצברו' כבר ביום התחרות הראשון בבלפסט נשארו כשהיו, ואנו ממשיכים הלאה, ליום התחרויות השישי.
אוונס מוכרת יכולתו בתחילת מרוץ רב קטעים ארוך, ולא הייתה זו הפתעה לראותו מסיים שני לאחר מנצח הקטע היומי דייגו אוליסי, שאף נצחונו שלו לא היה מאוד מפתיע לאחר שתזמן, כפי מיומנותו הידועה, את הקפיצה המכריעה אל הקו. ארדונדו קטן הקומה מצליח להשתלב בסיום בחזית, וזה אכן סימן טוב ליכולתו אך לא אומר הרבה ביחס להמשך, וכול היתר שם, (ואפילו פוזוביבו שכמעט איחר להגיע לאחר שהתעכב בתאונה לא רחוק מהקו).
אם נצא מנקודת הנחה שמה שאנו רואים הינו תוצאה של ניסיונות הרוכבים להביא לידי מימוש את תוכניותיהם של המנהלים הספורטיביים, הרי שהדבר המעניין 'באמת' הינו מאבק המוחות שמתנהל מאחור (במכוניות), בין אותם מנהלים ספורטיביים האחד מול האחר, או כול אחד מול האחרים; וכך הכול מטושטש – לאותם מנהלים, ואמנם הם כולם רבי נסיון, בלתי אפשרי לדעת בוודאות מה חושבים המנהלים האחרים, כפי שחלק מהמהלכים הינם מהלכים שמשתמעים באי פעולה חד משמעית אלא ב'הצהרת כוונות' – שינויים מינוריים במיקום חברי הקבוצה בתוך הדבוקה והעברת חלקם דווקא לאחור, וכך צירוף פעולה ואי הפעולה הינו תמהיל בלתי אפשרי לפענוח חד משמעי אלא רק תוצאתו המוחלטת והסופית: הניצחון (על אף שגם לגבי ניצחון מקומי – בקטע יומי מסוים – אף לגביו יתכנו 'אי הבנות'.
#giro @kiserlovski had a puncture in last few kilometers and rode to the finish with the flat tire. Lost 20 seconds. Bad luck.
#Giro - And last but not least! @mtjallingii is still the proud owner of the @giroditalia maglia azzurra after today! #TotallyConnected
Bit of everything at the Giro today; crosswinds-headwinds-tailwinds-rain-cold, dry & wet slippery roads. 'Bmc Boys' got me thru #giro14

תוצאות היום:

מה צפוי בקטע 6
קטע 6, 257 קמ',  Sassano-Montecassino  (הקטע הוארך ב-10 קמ' עקב סחף קרקעי באזור, וכך הוא הופך להיות הקטע הארוך במרוץ השנה).
טוב, אנחנו כבר ב'צד השני' - הצד של הים הטירני - ועם קטע ארוך, ארוך מאוד, 257 קמ (אורך מונומנטי), והאורך עלול לעשות ת'הבדל. אמנם בסך הכול שני טיפוסים מסווגים – אחד ברביעית לאחר ~ 100 קמ' והאחרון בקטגוריה שנייה (פעם ראשונה במרוץ), אך הוא טיפוס ארוך – 9 קמ; השיפוע אמנם אינו מאוד תלול (~5%), אך הצירוף של אורך הקטע ואורכו של הטיפוס עלול להתברר כבעייתי לחלק מהרוכבים.
אם יבחרו קבוצות המתמודדים הבכירים – ואין סיבה 'טובה' שלא – יש כמה רוכבים שמחפשים 'זמן פנוי' - להגביר את הקצב בשלב מוקדם בטיפוס למונטקסינו, קשה להאמין שאוריקה לא יאמרו יפה שלום לחולצה הוורודה. החלק המסיים של הטיפוס – 700 המטרים האחרונים - 'מתיישרים' (ל- 2-3%), כך שהמעוניינים חייבים להתקיף מוקדם אם ברצונם להשיג תוצאות.
השמש? היא תופיע, אך איתה עדיין יתמיד ולא ירפה, כנראה, עדיין הגשם.
Demain c'est milan san remo #260kms @giroditalia






ועוד משהו
לטינקוף סאקסו יש ספונסר חדש – עכשיו הם (נעזרים גם) בעסקי הבקר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה