יום שבת, 6 באוקטובר 2012

Paris- Tours - מה צפוי

DSC03357
Avenue de Grammont

חברת ASO חתמה בשנת 2009 חוזה עם נציגי איזור Eure-et-Loir, שהוא אחד מ-95 האיזורים האדמיניסטרטיביים שמרכיבים את הרפובליקה הצרפתית מאז המהפכה, להרצת מירוץ הפאריס טור עד לשנת 2013.
לאחר מספר ורסיות יציאה שונות מאז שנת 2009, השנה, בגירסתו ה-106, המרוץ יצא מ - Châteauneuf-en-Thymerais  - הסיום המסורתי הוא בשדרות גראמון בטור, שעקב עבודות התשתית לטראם (מזכיר קצת את תל אביב), שונה אורך הישורת האחרונה כבר בשנה שעברה מה- 2600 מטר הרגילים ל- 600 מטר בשנה שעברה, ו-800 מטר השנה.
לפני כן יעבור הרוכבים 235 קמ, עם איזור ההאכלה הקבוע ב- Vendôme, ושלוש מקפצות קלילות ב - 28.5 קמ, 10.5 קמ, ו- 7 קמ לסיום:

טופוגראפיה של 12 הקילומטרים האחרונים

מי שיגדיל מספיק את המפה המצורפת של המרוץ google earth ,יוכל להבחין בלפחות שתי פניות חדות עוד לפני הכניסה לשדרות, שבכדי לשמור על סיכוי לנצחון, המתמודדים הרלוונטיים יהיו חייבים לשמור על מיקום קדמי בהרצה המקדימה, וכמובן שעדיפות תהיה בשלב זה לכל מי שיהיו לידו עוד כמה מבני קבוצתו והוא הצליח להימנע מתאונה.
במרוץ ניצח בשנה שעברה ואן אברמהט, אך הוא לא לקח חלק במרוץ המכין בבינקה טורנאיי ביאנקה עקב מחלה, כך שקשה לדעת באיזה כושר הוא נמצא. אבל יש עוד כמה:
קודם כל ל-BMC יש גם עוד אופציה עם אדם בלייט שנמצא בכושר מצויין אחרי הנצחון בשבוע הקודם בבינקה, וגם הרכב הרצה מצויין.
סקיי מגיעים (מי שלא נאלץ לנסוע לסין) עם אפולוניו (לפני המעבר ל-AG2R), ואמנם עם לא יותר מחמישה רוכבים אך בינהם יש כמה מריצים מצויינים וגם את המריץ הקבוע של קבנדיש - הייזל.
אומגה מביאה את צ'יולק (לפני המעבר לקבוצה הדרום אפריקאית  MTN Qhubeka), אבל גם היא מגיעה עם מריצים מצויינים.
סאקסו מגיעה עם קנטוואל, אך עם פחות כח הרצה.
FDJ מביאה את בוהני.
רדיושאק באה עם ניזולו.
ארגוס מביאה את דגנקולב עם כל מה שמשתמע מכך.
ראבובנק באה עם ברטשל (לפני המעבר לסאקסו), אך גם עם בום ועם קבוצה חזקה.

שידור ישיר אמור להיות ביורוספורט (שקצת התבלבלו וקראו למרוץ 'הטור של פאריס'), אך גם בכמה ערוצי סטרימיניג  (אפשר לבדוק ב- http://www.steephill.tv  ו/או ב- http://www.cyclingfans.com).

מזג אוויר: סיכוי מסויים לגשם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה