יום שישי, 12 ביולי 2013

מה ראינו (קטע 12), מה צפוי (קטע 13), ושיחת טלפון לכול העונה נכונה

מה ראינו

משולשת

בורחים שברחו ותופסים שתפסו, ומאיצים שרכבו על גבי רכבות. ככה התנהל לו עוד 'יום מאיצים' במישור המוריק, שהתעורר אתמול למגע צבעוניות האירוע הגדול.
בסוף זה היה הענק, על הקו, וקיטל ניצח את קבנדיש הקטן, אולי רק כדי להצדיק את הכתרים שקשר לו אותו קבנדיש לפני הקטע של אתמול, כשאמר שקיטל הוא הוא 'הענק' העכשווי.
קבנדיש וקבוצתו עשו כול שנדרש, וסטיגמאנס אף הורידו בזמן מהרכבת (קבנדיש יצא אולי קצת מוקדם מדי לחלל החופשי, 1.11 בסרטון, כאשר קיטל היה עדיין מאחוריו ולא היתה שום סיבה מיוחדת לעזוב את המחסה), אך אף זאת לא הספיק, והוא מצא שקיטל תיזמן טוב יותר את המאמץ העליון, וחלף צמוד אליו במטרים האחרונים וניצח.
קיטל וארחוס כבר עם משולשת, והסוף עדיין לא נראה באופק, ואם בטחון עצמי הוא המרכיב החשוב ביותר למאיץ, הרי שהאיש החדש בשכונה כבר החל להשתלט על השטחים המתפנים על ידי החסרים בו.
אחרי סיום הקטע התבשרנו שפרום איבד אתמול גם את בוסן האגן, לאחר ששבר/סדק את עצם השכמה, וזאת לאחר שהיה מעורב בתאונה שהתרחשה כשהחזית הגבירה את מהירותה והתקרבה לפניה הראשונה מתוך השתיים שלפני הישורת המסיימת, 00.31 בתוך הסרטון.

מה צפוי

173 קמ, כול הדרך מ - Tours ל - Saint-Amand-Montrond
קטע מאיצים אחרון (כמעט אחרון, מלבדו נשאר למאיצים עוד הקטע המסיים בפאריס) לפני שהמירוץ יגיע שוב לימים טובים (מסובכים) יותר מחר וביום ראשון בקטע של מון וונטו.
המירוץ ממשיך בדרכו דרום מזרחה, ויגיע היום לאמצע הדרך לפני שהוא מסתבך שוב ממחר בקטע ה - 14 ל - Lyon, שיציג מידה מרובה יותר של סלקטיביות ויוריד מהבמה המרכזית את המאיצים לאחר ביקורם השני והארוך במירוץ.
כפי שאפשר להבחין היטב מהחומר הגראפי המצורף המארגנים מנסים לייצר דרמות בסיום, והם אינם מקשים על המאיצים על ידי סלקטיביות טופוגראפית מקדימה אלא על ידי תסבוכת גאומטרית בקילומטר האחרון. שלוש פניות חדות (אולי ארבע, אם נתייחס לשניה כאל שתי פניות עוקבות), תגרום ללחצים קשים בחזית בסיום ואולי תייצר למארגנים 'דרמה' נוספת על זו הכרוכה בסיום מאיצים גם כך (ה'דרמה' האחרונה גבתה מחיר יקר מהמובילים של גרייפל, הנדרסון וסיברג, לאחר שהיו שותפים בתאונה לפני הקו בקטע של אתמול). יש לשים לב שהפניה השניה (שתי הפניות ברצף) היא צרה יותר מהכניסה לרצף בראשונה והיציאה שמובילה לישורת הסיום בשלישית, והיא אולי לא תאפשר לכול הרכבות לעבור בזמן בכדי להוריד את לקוחותיהם באיזור האש למיאוץ לקו.
לא בטוח שהפעם יהיה למתחריו של קבנדיש מספיק זמן בכדי לייצר עקיפה כמו בפעם האחרונה אתמול, ואם הוא יתזמן היטב את הגברת הקצב האחרונה שלו הוא יוכל לרשום נצחון שני בטור השנה ולהוריד קצת לחץ באומגה פארמה קוויק סטפ. 
מזג האוויר חם לרכיבה, וגם רוח צפון מזרחית תקשה על הרוכבים, אך הקטע קצר כך שלא צפויות בעיות מיוחדות למאיצים להגיע בזמן לסיום.
השידורים יעברו לצרפת ב - 15.00, אך אפשר להתעלם מהשעות הראשונות ולפתוח את המקלטים ב ~ 18.00 בכדי לראות את האקשן (הסיום צפוי ב - 18.10-18.25).



עוד משהו

  • פלטשה רוכב בבריחה של אתמול עם גרביים


  • הכרזות של Mr. Mark Fairhurst - מסביב לטור דה פראנס ולאופניים (לא רק): כרזות
  • מי שרוצה לקבל שיחה מ - Vaughters שיענה על השאלה (ויעשה גם את יתר המצֻווה):




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה