יום שלישי, 16 ביולי 2013

מה צפוי (קטע 16) ועוד משהו

פרום, באופן טבעי

168 קמ, כול הדרך מ - Vaison-la-Romaine ל - Gap.
קטע מעבר הררי ואחרון בדרך לאלפים, וכך גם האופי וגם העיתוי במירוץ הם הזמנה לקבוצת בריחה. ואם היציאה וההצטרפות אליה תהיה אולי קשה, קשה לראות מי יהיה מעוניין להפריעה מלהגיע בשלום ליעדה. ואם בכול זאת נרצה להקשות, הרי שאולי אולי רק קנונדייל, אך היא תוכל לפטור עצמה מכך על ידי צירוף של רוכב או יותר לבריחה.
הקטע מסווג בטבלה של המארגנים כקטע מסוג 4 - grande difficulté'והוא אולי בהחלט לא משחק ילדים, אך גם לא משחק לגדולים, ואולי כדאי לקפוץ ישר לטיפוס האחרון ל - Col de Manse.   
הטיפוס ל - Col de Manse בקטגוריה השניה הוא טיפוס מסובך, אולי לא השיפוע כמו האורך - 9.5 קמ ב - 5.2%, אך אולי החלק המשמעותי של הקטע תהיה דווקא הירידה בחזרה לכיוון הסיום ב - Gap. הירידה מסובכת ומהירה, כמעט עד לקו, כך שהסיום צפוי להיות מלא התרחשויות, אם כסיום מקבוצת הבריחה ששרדה, או מקבוצה מצומצמת אחרת שתתנתק מהדבוקה בירידה (או לקראת הפסגה).
סיכוי לגשם היום באיזור ההר ב - Col De Manse באם יתגשם, יגרום לכמה רוכבים להמר על התקפה בירידה. זה אותו קטע הכביש בו ראינו את ארמסטרונג חוצה את השדה (ראה בתחתית) לאחר שבלוקי החליק לפניו (ו(בעצם) סיים את הקריירה), וכאן בקטע מעבר דומה בגשם אף תקף קונטאדור את השלקים ב - 2011, כשסנצ'ז הצטרף, לפני שקנצ'לארה הצליח להחזירם לקראת הסיום, כך שהמקום מעורר זכרונות, ואם התנאים יתאימו - גשם - בהחלט עלול לייצר חדשים.  
לאחר ההחמצה שלשום עקב קצב ההתקדמות המהיר של הדבוקה וסיום הקטע מוקדם מהמתוכנן, היום לא צפויים שינויים ניכרים, כך שהסיום צפוי בין 18.10-18.30, אך כדאי לחפש מסך עוד לפני כן, ב ~ 17.40, בפעם הראשונה שהמירוץ יגיע ל - Gap ויתחיל את הטיפוס ל - Col de Manse, לפני שהוא יורד בחזרה לעיר.
מזג האוויר היום חם לרכיבה, והשידורים עוברים לצרפת ב - 15.00. 

  • Km 17.5 - Côte de la Montagne de Bluye5.7 kilometre-long climb at 5.6% - category 3
  • Km 48.0 - Col de Macuègne (1 068 m)7.6 kilometre-long climb at 5.2% - category 2
  • Km 156.5 - Col de Manse (1 268 m)9.5 kilometre-long climb at 5.2% - category 2





Stage profile

עוד משהו

בלוקי מחליק וארמסטרונג נמנע:



מחכים בעיקול השישי:
The Supporters Bus will be welcoming allcomers on Alpe d'Huez as of tomorrow. It will be situated just below hairpin 6 in Huez.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה