יום שלישי, 14 במאי 2013

על עדיפותן של נשים במורדות גשומים, אין זמן

אין זמן

אין יותר זמן כי עכשיו זה הזמן. אנחנו אחרי שני ימים מסובכים ביום שישי וראשון וגם TT מורכב בשבת, אבל הג'ירו יתקל היום בחומר טהור (כמעט 81%) בדמות שני טיפוסים בקטגוריה הראשונה בקטע העשירי שיטפס בסיומו ל- Altopiano del Montasio  (פעם ראשונה בג'ירו) שבאלפים האפנינים - טיפוס של 10.9 קמ בממוצע של 7.8% עם ראמפות לכיוון ה-20%, אך הקילומטר האחרון כמעט מאוזן. אנחנו נותנים גיחה מוקדמת צפונה, ונמצאים במחוז פריולי ונציה בצפון מזרח איטליה, סמוך לגבול הסלובני, אך שימו לב שחלק זה שמתחיל ב- SELLA NEVEA הוא החלק האחרון בטיפוס שמתחיל כבר 12 קמ לפני כן.
עם בונוסים בסיום יש לבורחים סיכוי היום - אסטנה לא תנסה להפריע כל עוד הדבר ימָנע מאלו שמאיימים על ניבלי - אך היא בהחלט תהיה חייבת להפריע למתמודדים הבכירים לפגוע בניבלי עצמו, שעל אף שהוורוד הולך די טוב עם התכלת של אסטנה הוא בינתיים בהחלט על תנאי, וזוהי ההתחלה האמיתית של נסיונו של ניבלי לשמור על החולצה עד ברשיה.
הטמפרטורות ירדו מאיזור ה ~ 20 לאיזור ה- 10 עם התקדמות הקטע והגובה, ואף גשם עשוי להופיע מתישהו.  


הטיפוס האחרון



ראיונות 

הרוכבים יצאו ידי חובתם והתראיינו. כל מה שאמרו נסב סביב עניינים מופשטים כמו קושי, שמתוארים על ידם תמיד בעזרת המשפטים המוכרים, שהם בליל שחוזר על עצמו בשינויים קלים מדי פעם בפעם בטקסים הללו, וכך כל מה שנותר הוא לחפש האם מישהו בכל זאת הכריז משהו דרמטי, משהו כמו 'החליטתי לוותר על המירוץ עקב פחדיה של אישתי לגורלי לאחר שראתה סוף כל סוף איך זה נראה לרכב בגשם במורדות', והאמת דווקא נמצא משהו כזה.
ווויגינס, שנימנע מלתת ראיונות במשך כל השבוע הראשון, במקום לדבר על ווירוסים וחולשות אנושיות אחרות, דיבר קצת על אישתו, וגם יצא לו שפלט כמה שטויות לא רק עליה אלא על נשים בכלל - 'ירדתי במורדות כמו אישה'. חייבים להודות שזה משפט נהדר, ואפילו שיש כמה (בודדים) מאיתנו שחושבים כמוהו על הקשר בין אישה לחוסר יכולת לרדת מהר ובלי פחד במורד גשום, עדיין מוזר שהוא, כאדם בעל מודעות, מישהו שמחזיק בדעות ליברליות (לפי מה שפלט בראיונות אחרים), מרשה לעצמו לדבר ככה, ולא היה בהמשך - 'אין לי כוונה להעליב נשים, הרי יש לי אישה בבית' - כדי לפטור אותו אלא להעליב את 'האישה שבביתו', וכך אולי סיבך אותו לא רק עם המדיה, שאת יחסו אליה אנחנו מכירים משכבר, אלא עם אישתו, אך היא, לפי המשתמע, יודעת את מקומה (חייבת להשאר תמיד בבית) ולא תעשה עניין  - מה לעשות, כל אחד והבחירות שלו.
ביתר הראיונות לא נמצאה שום התייחסות נוספת של רוכבים לנשים, לא באופן כללי ואף לא ביחס לנשים 'שלהם'.

To b continued

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה