יום שישי, 17 במאי 2013

TRANQUILLO, על הרצפה, 100, 3 מ-3 והיום

100, 3 מ-3


סטיגמאנס שוב הוריד את קבנדיש בתחנה הנכונה. קבנדיש יכול להסתדר גם בלי זה אבל עלול להיות לכך מחיר.
אנשי הרכבת של אומגה פארמה קוויק סטפ, אלו שעובדים בשירות כעת, רוצים לעבוד גם בסיבוב בצרפת, אבל חלק מהמקומות לצרפת תפוסים כבר (שבאנאל ירכב בוודאות וכנראה גם בונן ואולי מירסמאן), כך שעל המקומות שנראים עדיין פנויים יש מלחמה, ובכדי שישמר סיכוי לפחות, קבנדיש חייב להיות מרוצה (לאומגה פארמה יש ברוסטר עוד כמה וכמה אנשי רכבת מעולים גם בלי פטאקי, שהניסיון להופכו לאיש האחרון, זה שמוריד את הבריטי בתחנה הנכונה, לא צלח - ה-UCI לא נתנה הסכמתה להחתמתו המיידית). 
היום זה שוב עבד ועובדי הרכבת של אומגה פארמה שלטו (ביחד עם סקאיי) בהתקדמות הדבוקה במרחב כמעט לאורך כל הקטע, והביאו את יקיר הקבוצה לתחנה בדיוק בזמן, כשהם תופסים את קבוצת הבורחים במאות המטרים האחרונים ומורידים אותו קצת לאחר מכן, וקבנדיש המשיך וניצח ורשם כך את נצחונו ה-100 בקריירה, והשלישי (שלוש משלוש) בג'ירו הנוכחי.
קבנדיש לבש את החולצה האדומה של המוביל בקטגוריית הנקודות והתראיין באיטלקית ב-RAI, והיה נדמה שהוא נינוח יותר מתמיד, אך הוא יהיה שם שוב היום חדור רוח קרב, סונט הוראות באנשי הרכבת שלו - גם מחר הקטע מתאים בכדי לבדוק שוב את הפועלים (ראה בתחתית).

על הרצפה

פירואט לארבעה מחליקים ורוכב לבן.
ארבעה חברי קבוצת הבריחה מבצעים פעלולים בגשם, כשהחמישי ממשיך בדרכו לאחת החניות המוסדרות במסלול.
שווה צפיה. 
מתחיל 31 שניות בתוך הסרטון המצורף

TRANQUILO

בסך הכול עוד קטע בדרך לברשיה. ניבלי, בראיונות, מתחיל ומסיים את משפטיו ב- tranquilo, והאמת שהעינינים באמת tranquilo, בינתיים עדיין לא קרה דבר ש שאינו tranquilo, שום דבר מיוחד, הכל tranquilo גמור. אתמול, סוף כל סוף, סיים וויגינס את תפקידו כמועמד בכיר. הוא בעצם לא היה מועמד בכיר בשום שלב של הג'ירו הנוכחי, אולי, אם היה כזה הוא היה מועמד בכיר רק של נייר. הצהרותיו התכופות על כך שהוא נמצא בכושר הטוב בחייו לא נמצא להן שום כיסוי, והוא, אם ההִמצאות בצמוד לשנוא נפשו פרום אפשרית ונסבלת, יוכל ללוותו בדרכו לפאריז בקרוב. כנראה שבאמת זו תוצאה של הצטננות, וזה בהחלט עושה הגיון, אבל הרי זה לא ממש משנה. אם וויגינס הגיע מצונן ומטעמיו שלו ושל הקבוצה הוחלט שלא לשתף בכך אף אחד הוא מבחינת המירוץ היה בריא, ועתה קצת מאוחר בשביל צידוקים. וויגינס בדרכו המשונה עם התקשורת בוחר לעשות את הדברים בדרך שלו, כאשר האחרים מוצאים דווקא דרכים אחרות לאותן סיטואציות. 'אני מצונן' נשמע אמין כל עוד אתה לא צריך לתרץ הפסדים בנזלת, נזלת שעליה לא סיפרת, אולי אפילו לרופא נשמע רע. 
'הוא מצונן' נשמעת תשובה סבירה, לכל הדעות, והיא עדיפה למשל על 'וויגינס בסדר... המרוץ עוד רחוק מסיום..., לא קרה שום דבר מיוחד היום... התוצאות עד כה טובות...' וכדו', גם אם מובן המניע שהוא להסתיר מהיריבים את מצבו של וויגינס, אבל עתה, כשהכול הסתיים, הכול כבר אולי מאוחר אף לאוראן וגם ליתר הקבוצה. לא, מעבר לטיפול מול התקשורת, לא היו לקבוצה הרבה אופציות אחרות לתימרון והיא עשתה בחירותיה בסבירות - ככה נראית בדרך כלל 'נזלת' שמתפתחת לצינון כבד יותר שעושה דרכו באיטיות למערכות הגוף השונות, בוודאי עוד ביתר קלות כשלגוף אין זמן להתאושש תוך בילוי שעות רבות מהיום בתנאים אנושית.
וכך יוצא שבאמת אצל ניבלי הכול tranquilo, נשאר לו רק להתעסק עם אוונס קצת, ואוונס ו-BMC צריכים להתחיל לשאול האם, כפי שכתב אחד הפרשנים, אפשר לצלול מאוד עמוק לתוך הרזרוות שנחוצות בשבוע הבא בהרים הגבוהים מבלי להביא בחשבון שכל מה שישאר זה במקרה הטוב כוח בכדי להיות המלווה הבכיר של טי.גיי. ואן גארדרן בטור.

היום

אנחנו, לאחר העברה אתמול בערב מצפון מזרח איטליה, בדרך ל- CHERASCO, בצד הצפוני מערבי של המדינה. הג'ירו יבקר בימים הקרובים בהרים הגבוהים, חלקם בצד הצרפתי של הגבול לפני שיחזור לאלפים הדולומטיים במזרח.
 


הקטע הארוך במירוץ, 254 קמ, ומזג האויר כנראה שוב גשום. שוב (לכאורה) 'קטע מאיץ', אבל סדרה של הרעדות ב- 65 קמ האחרונים תשבש את תכניותיהם של אלו הטהורים, אותם יודעי מהירות רגעית, בדרכם לישורת האחרונה.

TO B CONTINUED

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה