יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

אנקו טור קטע 1, מה צפוי בקטע 2, ומי זה זדאנק שטיבאר



גארדיני של אסטנה מנצח ומקדים את ג'נה של יורפקאר וצ'ימוליי של לאמפרה.


מרוץ מחפש עצמו. גארדיני מאיץ מוכר אך אינו שייך לרשימת הבכירים בעולם, רחוק מכך, לא כול שכן המסיימים אחריו ג'נה וצ'ימוליי. אמנם במרוץ נמצאים כמה מאיצים טובים משלושת אלו אך קשה היה לזהות מי מהם באזור הקו ברגעים הנכונים. בכלל, היה נדמה בסיום שהדבוקה נעה במטרה לסובב רגליים ולשמור על עצמה יותר מאשר להביא מי מרוכבי המטרה בזמן; אולי מספר תאונות מקדימות שבהן פגשו את האספלט לא אחד ואף לא שניים מרוכבי הדבוקה היו הסיבה שגרמה לרפיון - והרי מי רוצה להינזק עכשיו כאשר מטרותיהם של רבים מהמשתתפים במרוץ נמצאות בהמשך הדרך ולא עתה. אך עם כול זאת האנקו טור שייך לסבב העולמי והנקודות הינן נקודות מזכות - גם את הקבוצות וגם – לכול הפחות בתהילה - אף את הרוכבים.
הגשם ביקר במרוץ מספר פעמים – גם בתחילתו של הקטע, אך גם לקראת סופו - ונוכחותו, בנוסף לעובדת התוואי הנתיבי המפותל כדבעי זה המוכר בארץ השפלה, ו'מפגע' מעיק נוסף בדמות רוח חזיתית שנשבה בחלק המסיים, הביאו למספר בלתי מבוטל של פגישות רוכבים עם האספלט (ביניהם אף מנצח הקטע גארדיני אך אף גוס של אוריקה דני ואן פופל של טראק ומודולו של לאמפרה, שהיה נדמה שנפגע קשה מכולם. האיטלקי הצליח לחזור ולעבור את הקו ולאחר ביקור בבית החולים המקומי על אף שלא אובחנו שברים החלטה על ההמשך הוחלט שתיקבע רק לפני הקטע השני), ואולי היה מספיק בתנאים הללו בלבד בכדי לרפות את רגלי הרוכבים.

הבורחים (Laurens De Vreese (Wanty-Groupe Gobert), Kenneth Vanbilsen (Topsport Vlaanderen) Gatis Smukulis (Katusha) ) נתפסו ~ 15 קמ' לסיום, והסוף היה חסר כול סדר ונדמה כמעשה שמירת נפשות יותר ממאוץ חסר עכבות ומלא תאוות אל הקו.


קטע 2,  177.4 קמ',  Waalwijk » Vlijmen
עדיין בהולנד ושוב קטע מישורי מפותל שיסתיים ככול הנראה במאוץ מרובה משתתפים.


שידורים ישירים. יורוספורט  משדרת את הקטע החל מ- 16.00
מזג אוויר. נראה שלרוכבים סיכויים בלתי מבוטלים לפגוש בגשם שוב. 


          

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה