יום שני, 25 באוגוסט 2014

מת'יוס מתזמן כהלכה ומנצח, מה צפוי בקטע 4, ועוד קצת


מייקל מת'יוס מנצח בקטע 3 ומקדים את דניאל מרטין ופוריטו רודריגז
מת'יוס מיקם עצמו כהלכה במעלה הטיפוס אל הקו, חבוי בתוך הקבוצה שטיפסה בחזית, מבלי לבזבז אנרגיה מיותרת, ואז קפץ אחרי מרטין שקפץ והאיץ קרוב לקו, אך תזמון שחרור הכוח האצור ברגליו היה מושלם והוא עבר על פני האירי וסיים ראשון.


אוריקה עבדו ועבדו. תנאי חום קשים שכנעו את הדבוקה להעדיף התקדמות מלוכדת על ניסיונות התקפה מוקדמים. חמשת הבורחים לא הורשו להגדיל את הפער מהדבוקה ליותר מ ~ 5 דק' והאחרון שבהם נתפס בתוך 20 הקמ' האחרונים. אוריקה עבדה בחלקים גדולים מהחלק האחרון של הקטע בחזית לבדה, מאותתת כך על כוונותיה לשלח את מת'יוס בניסיון לחטוף את החולצה האדומה (בונוסים בונוסים), והיא כנראה ידעה היטב באיזה כושר נמצא מת'יוס וכמה מונח על הפרק – לבישת החולצה עד לסיומו של קטע 6 והתחלת המהמורות החדות.
Laura_Meseguer: Asked Neil Stephens (OGE) about the chance for Matthews to take the red jersey today: big smile
מספר שינויים קלים בדירוג הכללי לאחר קטע 3 מוצאים את קווינטאנה (סיים 13 עם חבורת החוד) שומר על מקומו השני ווולורד שסיים במקום 39 עם החבורה השנייה, 7 שנ' מאחורי המנצח, נסוג לאחור, אולי בנסיון להוריד מעצמו לחצים,(מדורג עתה שלישי, 11 שנ' ממת'יוס) , אך וולורדה מאבד 7 שניות לחבורת החוד לאחר שהיה מעורב בתאונה שגרמה לשלושת רוכבי מוביסטאר לפגישה עם האספלט. וולורדה לא הצליח לחזור לחזית בזמן מה שמנע ממנו אפשרות להשתתף במאוץ במעלה הטיפוס האחרון שהיה נדמה שמתאים ליכולותיו.
"I hit a teammate's bike and hit my back, but I could recover and go ahead," 
"I started the climb well behind and because of that, I'm happy with the time I lost. Seven seconds is nothing
כול יתר המתמודדים הבכירים שומרים על פער זמנים קבוע.



קטע 4, יום שלישי 26.8, 164.7 קמ', Mairena del Alcor / Córdoba
מה בין מאיצי ביניים לפאנצ'רים?. קטגוריה שנייה שפסגתה 27 קמ' מהקו תקשה על חלק ממאיצי הביניים, ועלולה להשאיר את הבמה לפאנצ'רים עצמאיים ומתחרי דירוג כללי בעלי יכולת דומה.
הטיפוס בקטגוריה שנייה מספיק קשה – 8 קמ' ב ~ 5% - והירידה העוקבת (המדרון מתחיל רק ~ 15 קמ' מהקו) מהירה וטכנית. אם יבחרו מי ממתחרי הדירוג הכללי להשתתף - ביניהם בהחלט ניתן למצוא יותר מרוכב או שניים שיכולים לטיפוס ולירידה העוקבת וזקוקים מאוד לזמני הבונוס המוענקים על הקו - הסיום עשוי להיות מעוטר בריבוי משתתפים ופעילות. החלק האחרון בתוך העיר רחב, והכביש היבש ישאיר את המאבק ליכולות המתמודדים.


          (הצ'יקן ~ 500 מ' מהקו, אינו מאוד רחוק מבית הכנסת המקומי, אחד משלושה ששרדו בספרד)




 מזג אוויר. לוהט על הכבישים
שידורים ישירים. יורוספורט משדרת החל מ- 17.00

צ'לאנג' דלי הקרח, פרום קאריסון וקניוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה