יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

אנקו טור, מי מגיע (שידורים ביורוספורט החל מ - 16.00)



Eneco Tourמי מגיע (20 קבוצות בנות 8 רוכבים) 
אומגה פארמה קוויק סטפ מביאה את האלוף המכהן שטיבאר עם שלל כוכבים ועוזריהם. בונן חוזר לתחרויות לאחר זמן אך ספק אם הוא בכושר תחרותי לימי הגבעות, אך האומגה מביאה גיוון לימי המאיצים בדמות טרנטין לאחר הטור המוצלח, והאיטלקי יותר צנוע מאשר מסוגל. בנוסף מגיע גם טרפסטרה (נגד שעון) וואן קירסבולק ועוד קבוצת עוזרים בעלת יכולת.
בלקין מביאה את לארס בום (לאחר החתימה לשתי העונות הקרובות באסטנה) ואת ספ ואנמרקה ולהם היא מצמידה קבוצת עוזרים. בום, אם מחזיק עדיין רגליים טובות לאחר אותו הישג בקטע 5 הזכור בטור אולי גם בעל כוונות במרוץ, וההולנדי ספק אם לא היה רוצה לחזור על הישגו משנת 2012 עת ניצח במרוץ. בום מסוגל לקטעי הגבעות אך גם נגד השעון הקצר מתאים לו לא פחות – הכול תלוי ברגליים. ואנמרקה דומה, במידה, ביכולות, מלבד אולי בקטע נגד השעון, אך גם אצלו הכול תלוי בכושר העכשווי.
לוטו באה גם עם גרייפל, גם עם דבושר הצעיר, לאחר ההופעה הטובה בטור הוואלוני לאחרונה (ניצחון בקטע הראשון), ולאלו מצרפת את רולנטס, אולי למטרות מרחיקות לכת קצת יותר אך קשה לדעת אם משהו השתנה אצל הבלגי לאחר העונה הפושרת השנה.
BMC מביאה גם את ז'ילבר, שנראה טוב ביום ראשון בלונדון, וגם את ואן אברמאט, ולשניהם צוות עוזרים מהמעלה הראשונה. ז'ילבר וגם אברמאט לאחר עונה טובה וזקוקים לקילומטראג' מרוצי ברגליים לקראת הבאות – הוואלטה ואליפות העולם בפונפראדה בסוף חודש ספטמבר.
טראק מחזירה את קנצ'לארה כחלק מהתכנית להתחיל את מסעו ליעדיו הבאים – אליפות העולם בספרד – מקצה נגד שעון ומרוץ הכביש. אם השוויצרי מגיעים העוזרים הנאמנים בראשות סטיין דבולדר וגם האחים ואן פופל.
קנונדייל באה עם מוזר ועוזרים חופשיים. מוראנו מוזר מנסה לחזור לכושר, זה שעזבו עם סיום העונה הקודמת לאחר ההצלחות ב'דרכים הלבנות' בתחילת העונה ואף לאחר מכן במספר הזדמנויות נוספות, שאולי הזכורה מכולן היה קטע האלפ דואז בטור הצרפתי (מקום שלישי). יתר הרוכבים אמנם ירתמו לעזרתו אם יחשוף כוונות ויכולת, אך ברוב הזמן יהיו פנויים לחפש לעצמם תעסוקה לעונה קרובה הואיל ורובם ישוחררו מעול חוזיהם עם התפרקותה הצפויה של הקבוצה בתום העונה.
סקאיי מחזירה אט אט את בוסן האגן, שעשוי למצוא חלק מהקטעים מתאימים למטרת חיזוק מעמדו בשוק העברות המתפתח (חוזהו בקבוצה הבריטית מסתיים השנה), וגם את איאן סטאנרד, לאחר ההיעדרות הארוכה עקב הפציעה בגאנט וייבלכם במרץ.
ג'יאנט מביאה עימה את מזגק לימי המאיצים אך גם את דמולה, סגנו של שטיבאר מהמהדורה הקודמת, שהתוואי מתאים ליכולותיו.
גארמין בהרכבה ניתן למצוא מספר שמות מעניינים בכול הקשור לסוג המרוץ המוצע – לאנגבלד, ניק נויין, ואפילו טיילר פארר ודוויד מילר, אך מנויין ופארר לא ראו דבר כבר מזמן, לאנגבלד ספק אם לא עייף מדי, ומילר רוצה מאוד עוד משהו, ואפילו יהיה זה משהו קטן, לפני שילך הביתה (אולי הנגד שעון שיתאים לכך).


רק בסוף שבוע
טינקוף. מתי ברטשל ועוזרים. ברטשל לאחר הארכת בחוזה בקבוצה ינסה להוכיח שלא בטעות הוארך חוזהו, ותוואי המרוץ עשוי לפתוח בפניו מספר אפשרויות כאלה.
אוריקה מביאה את היימן גוס וקוקלייר, ספק אם תקבל מה שהיא מבקשת מהיימן וגוס אך קוקלייר הבלגי הצעיר (25) דווקא הוא עשוי להחזיר משהו בתמורה לשכרו בקבוצה האוסטרלית.
FDJ. הצרפתים מביאים את בוהני רעב, והוא עשוי למצוא את קטעי המישור מתאימים לזעמו, על אף שעתידו הובטח לאחרונה עם החתימה בקופידיס.
קטיושה. הקבוצה מביאה שמונה 'פועלים קשיי יום' למטרות השתתפות בקבוצות בריחה.
אסטנה. כנ"ל
מוביסטאר. מוביסטאר מביאה את פאבלו לאסטראס באחד מהופעותיו האחרונות בדבוקה המקצוענית, ועימו מגיעים גם לובאטו, המאיץ הבאסקי המוכשר, אלכס דאוסט לקטע נגד השעון (ניצח במשחקים חבר העמים לאחרונה), וגם את רוחאס שמסוגל ליותר מאשר רק מאוצים.
לאמפרה מגיעה עם סאשה מודלו ועם Richeze הארגנטינאי, מודולו מסוגל להתמודד גם כשהתוואי מטלטל, והארגנטינאי יכול להיות מהיר מאוד קרוב לקו בתנאים מסוימים.
AG2R. הצרפתים מביאים את דווידה אפולוניו למטרות מאוצים ובאגדונאס למטרות נגד שעון, לא הרבה יותר.
יורופקאר. משתמשת ברוכביה המשלימים בכדי למלות חובותיה לסבב.
וואנטי גוברט וטופ ספורט וולאנדרן. הקבוצות הבלגיות מהדרג השני לעיתים פחות חשובים שמות רוכביהן הואיל ואין ספק שיראו היטב במרוץ גם בקבוצות בריחה אך אף יותר מכך.















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה