יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

סיבוב בפולין. בוס לבסוף ומה צפוי בקטע 4


תאו בוס של בלקין מנצח (נצחונו הראשון ב- WT) בקטע 3, מקדים על הקו את מזגק ומת'יוס.
בוס היה מוכן וממוקם היטב, ולאחר העבודה שהשקיע קבוצתו במהלכים המקדימים, כשסחבה על גבה את חזית הדבוקה קילומטרים רבים, כנראה גם מלא כוחות. התנאים, מסלול פנימי עם ישורות ארוכות, מקושרות בעיקולים סבירים, לא חדים מדי, גרם למהירות שתנסוק עוד ועוד (על המסך נצפה המספר 63 קמ"ש), אך בלקין היו שם, נסמכים במספיק רוכבים כול העת, מקפידים לשמור על המיקום בחזית המרוץ בכול תנאי, ולמרות ניסיונות מספר של קבוצות אחרות להתקדם המהירות הגבוהה גרמה לאותו 'שיתוק מיקומי' מוכוון של קבוצות המאיצים שלא מאפשר לרכוב הרבה יותר מהר (ליותר מזמן קצר בלבד). את החלק המסיים נאלץ בוס לעשות לבד, ללא תמיכת רוכבי קבוצתו שתש כוחם, משאירים בידי ג'יאנט את מלאכת הובלת החוד בניסיון למקם את מאיצם מזגק היכן שנוח לו, אך כשנחשפו השניים לרוח בוס לא נבהל, ואף כי יצא מאחורי מזגק ניהל מולו קרב ראש בראש שהצליח להכריע לבסוף על הקו.


קבוצת בריחה (Salvatore Puccio (Sky), Björn Thurau (Europcar), Pawel Franczak (Poland) and Mateusz Taciak (CCC Polsat))  שיצאה מוקדם לא אופשרה בשום שלב ליותר מ- 4 דק', כול זאת לאחר מאורעות הקטע הקודם שהוביל לניצחונו מקבוצת בריחה של ואקוץ', ואחרון חבריה נתפס 12 קמ' לסיום לאחר מרדף שהונהג על ידי בלקין. הקבוצה ההולנדית המשיכה ושלטה בחזית אף בהמשך עד שכאמור עזבוה כוחותיה, אך בוס עמד במשימה ורשם ניצחון ראשון בסבב בסיום.


נצחונו של בוס לא השפיע על הדירוג הכללי שבו מוביל עדיין ואקוץ', שצפוי להמשיך עם החולצה עד הופעת ההרים, בקטע 5, מחר.



קטע 4, 236 קמ', Tarnów Gemini Park » Katowice
עוד קטע מישורי, אך עם סיום מסובך יותר. הקילומטר האחרון אומנם חסר עיקולים, אך המבוא אליו, פניית פרסה ימנית, מחייבת תשומת לב הואיל ותגרום להצרת צוואר הבקבוק ולהאטה משמעותית – כול המעוניינים בהשתתפות במאוץ אל הקו חייבים להיות ממוקמים בחזית ולא להיתקע מאחור, איחור בנקודה זאת עלול להיות כמכריע. לאחר שיגיעו הרוכבים למסלול בקטוביץ', יהיה עליהם להתמודד עם מסלול טכני ומפותל בין 12.3 קמ' שאותו יעברו 4 פעמים לפני שיגיעו לישורת המסיימת ולקו.




מזג אוויר. טמפרטורות נעימות לרכיבה
שידורים ישירים. יורוספורט תעביר שידוריה לפולין ב- 16.15 והקטע צפוי להסתיים לא לפני 17.30.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה