יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

VUELTA 2014, דגנקולב בלי בעיות בקטע 4, מה צפוי בקטע 5 ועוד קצת


ג'ון דגנקולב של ג'יאנט שימאנו מנצח במאוץ אל הקו בקטע 4 ומקדים את REYNES של IAM ומת'יוס של אוריקה ששומר על החולצה האדומה.


טמפרטורות גבוהות שוב היה נדמה שהביאו את הרוכבים עד קצה גבול רצונם, והמאוץ אל הקו היה מאוצו הפרטי של דגנקולב כשאף לא אחד מהמתמודדים האחרים בעלי היכולת שהיו באזור הסיום בזמן לא ניסה להיאבק עימו והוא עבר את הקו בבדידות מזהרת וניצח.
עוד קודם לכן נתקעו מתחרים פוטנציאלים למאוץ בטיפוס האחרון של היום עת קבוצות המתמודדים הבכירים בדירוג כללי החלו מגבירות את הקצב. הקטע המחבר את פסגת הטיפוס – פאסאג' ממושך ומטלטל בגבעות שכלל מספר מדרונים טכניים אך לא בררניים מספיק – כמו הירידה עצמה לכוון קורדובה לא גבו מחיר מפורש וקבוצה גדולה ומלוכדת עשתה את דרכה לכיוון קו הסיום נזהרת בדרכה ומאפשרת, כאמור, לדגנקולב לקפוץ קדימה קרוב לקו ולנצח.
צ'אד הגה של ג'יאנט מרהיב תיאור בבלוגו:
The descent was technical and really fast, and once we reached the bottom there were only 8k to go. With Lawson at the front keeping things under control, I rolled up to Warren and John and asked what they wanted me to do.
“Keep us at the front,” they said. So I pulled them up next to the Tinkoff team and held them there. At 2k to go, both were slotted in around 7th wheel.  I slid in behind Orica and Tinkoff, making especially sure that we didn’t get swarmed before the last roundabout. At the exit, Orica started to accelerate, but a couple of riders attacked up the side and Orica was running out of gas from riding the front all day.
I jumped onto BMC as they were coming by, and just when they started to fade at 1.5k to go, I heard John yell, “CHAD, GO!”
I had thought that Warren was behind me, but it was obvious from his volume that he was on my wheel. The number one rule of leadouts is: never slow down. Even if you have to go early, it’s better to go too soon than to get swarmed. So when John yelled, “go,” I went.
At the same time, I was doing the mental math. 1.5k to go, and John is on my wheel. Leadout starting now, ideally ends at 200m to go. Wow, that’s a long way. Can’t slow down, though, I have to go until John comes around. I’m gonna need a bit of draft along way, good thing those guys attacked separately. Let’s play a game of leapfrog! Okay, that’s a good speed, we’re making progress. COME TO PAPA… alright, one down, on to the next. Boom, another one bites the dust. Wow, this hurts, and there’s still a long way to go….
From 600m to go, I knew that I was fading and was just begging somebody to start the sprint too soon so that John could jump on. I saw a move coming up the right at 400m and John again yelled to go, to which I replied—seriously—“I CAN’T!” and swung left as John jumped right. There was a gap perfect for him in 4th (I think) wheel, and from there it was up to him.
בדירוג הכללי מספר שינויים מינוריים ובלתי משמעותיים כשמתמודדי הדירוג הכללי בעזרת קבוצותיהם דואגים להגיע ולעבור את הקו בקבוצה אחת.    



קטע 5, יום רביעי 27.8, 180 קמ', Priego de Córdoba / Ronda
חוזרים (דרום) מערבה. קטגוריה 3 (12 קמ' ב ~ 3%) שפסגתה 16 קמ' מהקו ספק אם תגרום למאיצים לעיכוב, כזה שימנע מהם להיות קרוב לקו בזמן.
לכולם (כלל אין בטחון באם תנאי החום בימים האחרונים לא יביאו רבים לוותר עתה ולשמור כוחות) יהיה זמן להיערך - הדרך לקו רחבה והכביש היבש ימנע סיבוכים גם במעבר בקרוסלת התנועה ~ 900 מ' מהקו שלאחריה הדרך מתיישרת וממשיכה כך עד לקו.

קילומטר לסיום וקרוסלת תנועה רחבה
  

מזג אוויר. עדיין לוהט בכבישים
שידורים חיים. יורו ספורט משדרת החל משעה 17.00


גם קונטאדור במשחק
וסאגאן
ויאנסי
ואפילו פרודום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה