יום שבת, 2 באוגוסט 2014

וולורדה מנצח בסאן סבסטיאן ממולמה ורודריגז, ועוד קצת

Greg Van Avermaet  When i saw the last climb yesterday, I knew Valverde would be hard to beat

וולורדה מנצח בקלאסי של סאן סבסטיאן ומקדים את מולמה ורודריגז. וולורדה ניצל יכולתו הידועה לרדת מהר במדרון טכני, פתח פער מקבוצה מצומצמת שעשתה דרכה לכיוון הקו בעיר, וזה הספיק לו בכדי לחצות את הקו טרם שהגיעו האחרים לאזור.
לפני כן לא התרחש הרבה. מוביסטאר הופיעה ורכבה בחלק המסיים בחזית, מונעת כך כול אפשרות להפתעה, אך החשש התברר חסר הצדקה כשיתר הקבוצות מתפשרות ומיישרות עימה קו ונמנעות מכול ניסיון רציני לזעזע את אחידות הדבוקה. גם לאחר שנתפס הבורח היחיד של היום, טצ'ורוקה של קאחה רוראל, לא איפשרה קבוצתו של וולורדה כול שחרור, מחזירה מספר ניסיונות בריחה עקרים לזרועות הדבוקה, ומאפשרת לוולורדה לצאת רק כאשר היה צריך, לקראת פסגת הטיפוס המסיים של היום ~ 10 קמ' מהקו.
וולורדה יצא אז בעקבות פוריטו רודריגז שקפץ קדימה, הדביק את מיקל נייבה ואדם ייטס שקפצו קצת לפני כן, כשבאוקה מולמה מגיע גם הוא ועובר את הפסגה עם קצת אחרי הקבוצה שהחלה לעשות אז את דרכה במורד.
לייטס לא עמדו עצביו והוא פגש את האספלט באחד העיקולים, אך וולורדה, ללא ספק בעל יכולת הסיום העדיפה מבין חברי הקבוצה לא חיכה והתקיף בערמומיות לפני כן, וכול מה שנשאר לו היה להתרכז וסיים את יום העבודה בשדרות דונוסטיירה.

A.Yates: Damn! Can't remember a thing! Sound like I was on a good one! Bit shit but for sure I'll be back in no time!
Zdenek Stybar: Hard final in i've gave my maximum on Bordako Tontorra. I am jalous of you guys with 60kg :)








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה