יום שבת, 16 באוגוסט 2014

אנקו - טים וולאנס הגיע זמנו ומה צפוי בקטע האחרון. סיבוב בבורגוס - מה צפוי בקטע האחרון


טים וולאנס מנצח בקטע 6 ומקדים את לארס בום וגרג ואן אברמאט.
וולאנס עולה כתוצאה מפער הזמנים (כולל 10 שנ' בונוס) המצטבר למקום הראשון במרוץ


שניים (קצת יותר) רבים והשלישי בורח. הפעם הכול הסתדר לוולאנס הצעיר של לוטו (23), הוא התקיף מרחוק, אך הפעם, שלא כמו בקטע 5 בסיבוב של וואלוניה לפני זמן לא רב, הצליח להחזיק מעמד ועבר ראשון את הקו. מאחוריו שמרו בעלי היומרות האחד על האחר באופן אדוק, משאירים את הרזרבות לסוף, אך בריחתו של וולאנס ופער הזמנים שנפער אילץ את לארס בום לעשות מעשה ולקפוץ קדימה בניסיון נואש שלא לאבד את המרוץ. ההולנדי של בלקין השאיר מאחוריו את האחרים אך דמולה, שבחר שלא להגיב להתקפתו, (אפשר גם שסתם לא הצליח), מצא את עצמו מושך לבדו את שאר 'מה שנשאר מהדבוקה', וכול אלה התגלו כחסרי כול עניין במלאכת המרדף ונתנו לדמולה למשוך לבדו.
 Tom Dumoulin: “I couldn’t counter everyone on my own. Wellens was too strong


הפער בין שלושת הראשונים קטן, ואפשר לשער שקבוצות שלושת הראשונים ינסו להכניס רוכבים לבריחה בקטע המסיים בכדי למנוע מיריביהם להרוויח שניות בונוס במאוצי הביניים וגם להוריד את עול גרירת החזית. ניצחון עם שניות הבונוס המתלוות לו יגרור אף מאבק של הקבוצות בניסיון להשאיר בתמונה יותר ממועמדיהם, גם כאן על מנת למנוע מהאחרים להכריע את המרוץ על ידי אותן שניות בונוס יקרות על הקו.


וולאנס הנה מגיע זמנו. הבלגי יודע לטפס ויודע גם נגד שעון, והשנה כבר היה קרוב מספר פעמים, גם בג'ירו (פעמיים מקומות שניים בג'ירו – פעם אחת ב'קטע התאונות', קטע 6 למוטנקסינו, ואחר כך שוב בקטע 17, ומקום רביעי בקטגוריות המטפסים), גם באליפות בלגיה נגד שעון (מקום שני אחרי ואנדו ואלה), ועכשיו ניצחון ראשון בסבב העולמי. על וולאנס (ועל קבוצתו) יהיה מעתה משא שונה הואיל מוואלנס 'רכש' לעצמו ובזכות מעמד של 'רוכב מסומן', וממרום המעמד העניינים נראים אחרת ובדרך כלל מסובכים וקשים הרבה יותר.

קטע 7, 183 קמ', Riemst » Sittard-Geleen
קטע גבעות אספלט בהולנד. לאחר קטע 6 דמויי הלייאז' באסטוניה לייאז' בבלגיה, עתה קטע 7 דמויי האמסטל גולד בהולנד. פער זמנים קטנטן, כאמור, בין שלושת המועמדים הראשונים במרוץ צפוי לגרור כמו קודמו, אם לא אף יותר, קטע דינמי והתקפי בשלביו המאוחרים.
מזג אוויר. חבל ארץ שבו היעדרותו של הגשם לפרק זמן ממושך הינה בלתי שכיחה.
שידורים ישירים. היורוספורט עדיין שקועה באליפות אירופה באתלטיקה וכך ינדוד השידור ליורוספורט 2 (הוט) שתעביר שידורים ישירים החל מ - 16.00. אפשרויות לסטרימינג ברשת ניתן למצוא ב-steephill.com

סיבוב בבורגוס
מונדורי של AG2R מנצח ומקדים את ריינס של IAM וטורגו בן קבוצתו.
דניאל מוראנו מצליח על ידי שהקדים וסיים לפני קווינטאנה להעלות למקום הראשון בדירוג הכללי.

הקטע האחרון, נגד שעון אישי ל- 12.5 קמ', והפערים בין המדורגים הראשונים, עשויים 'להתאים' יותר מכול  דווקא למדורג רביעי יאנס בראקוביץ' - 46 שנ' הפיגור שהוא נושא הינן ברות מחיקה ליכולתו העדיפה נגד שעון בתוואי מסוג זה. בראקוביץ' בנוסף עדיין ללא חוזה לעונה הקרובה, מה שעשוי לגרום לו להתאמץ מאוד.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה