יום שישי, 15 באוגוסט 2014

אנקו טור - ואן אברמאט מנצח על הקיר. בורגוס - קווינטאנה מנצח אך לא מצליח להכריע את המרוץ


גרג ואן אברמאט מנצח ומקדים את טום דמולה ופאבל ברוט.


ואן אברמאט קפץ ברגע המדויק, כשהשיפוע היה חד אך לא חד מדי (קו הסיום לא היה בפסגת הקיר בחרארדסברכן אלא מוקדם יותר), והמרחק מהקו אפשר לו להאיץ כול הדרך עד לקו, תפס את פאבל ברוט שניסה לעשות מעשה מרחוק יותר, ועבר ראשון את הקו. דמולה קפץ לא הרבה אחריו, האיץ בחוזקה והצליח לעבור אף הוא את ברוט, ובעזרת שניות הבונוס שהרוויח על הקו עלה למקום הראשון בדירוג הכללי.
עוד קודם לכן נתפסו שני הבורחים האחרונים של היום, טרנטין ולאסטרס, לא רחוק מאוד מהקו, וכול זאת לאחר שחזית הדבוקה חבריה הרבים (מדי, ניסיונות סלקציות איכותיות לא נתנו פירותיהם) החלו מנהלים קרבות מקומיים מבלי שמי מהרוכבים המסוגלים מתחייב באופן מלא, וחוד דבוקה הומה רוכבים התקדם לעבר הטיפוס האחרון של הקאפלמור.




קטע 6, 173.3 קמ', Heerlen » Aywaille
Cote de la Redoute. קטע נוסף בגבעות, הפעם הגבעות הסלולות אספלט של הליז' באסטוניה ליאז' בוואלוניה. המרוץ חסר הכרעה אך הקטעים 6 ו-7 יאפשרו לבעלי מיומנויות (קצת) אחרות לבוא לידי ביטוי ואולי על ידי כך להכריע את המרוץ.



מזג אוויר. סיכויים מסוימים להיעדרות מוחלטת של הגשם לאורך הקטע.  
שידורים ישירים. יורוספורט 2 (הוט) משדרת מהקטע החל משעה 16.45. סטרימיניג ברשת ניתן למצוא ב- steephill.com

סיבוב בבורגוס
קווינטאנה לא מצליח להכריע. ניירו קווינטאנה הצליח לנצח ב'קטע המלכה', אך שלא כמו בשנה הקודמת עת נצחונו בקטע זהה (בשנה קודמת הקטע המסיים של המרוץ) הביא גם לנצחונו במרוץ כולו פעם לא הצליח להכריעו כבר עתה, והוא יאלץ כפי הנראה להיות תלוי ביכולתה של קבוצתו ביום ראשון בכדי לעשות זאת. קווינטאנה חיכה וחיכה, אמנם התקיף מספר פעמים בניסיון להיפטר מדניאל מוראנו אך זאת עלה בידו רק בקילומטר האחרון. הפער בסיום אינו מכריע מספיק, וקווינטאנה יאלץ לחכות לקטע המסיים ביום ראשון, קטע נגד שעון ל- 12.5 קמ' (הקטע העוקב, קטע 4, חסר סלקטיביות מספיקה), על אף שקשה לראות מי ממתמודדי הדירוג הכללי שבסביבה יוכל לסכנו.




קטע 4

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה