יום שני, 4 באוגוסט 2014

הוטארוביץ' למרות הסערה, מה צפוי בטע 2



בסוף הוטארוביץ' של AG2R עבר ראשון את הקו, מקדים את מאיקין של RusVelo ומורי של לאמפרה.
ברד ירד בצפון פולניה. הטור של פולניה יצא לדרכו ביום נעים, חם במידה אך נעים לרכיבה, וכפי שמכתיב הפרוטוקול יצאה לדרך סמוך להתחלה קבוצת בריחה בת חמישה (Jimmy Engoulvent (Europcar), Matthias Krizek (Cannondale), Kamil Gradek (Poland), Maciej Paterski (CCC Polsat Polkowice) Anton Vorobyev (Katusha), שהורשתה, וניצלה זאת היטב, פותחת פער שהגיע עד ל- 12 דק' בשלבים מסוימים של הקטע. אך הדבוקה לא היה נראה שנבהלת והחלה לעבוד ולצמצם את הפער, שמצידו נענה והחל באמת יורד, אך אז, כשהאירועים החלו מתיישבים עם סיפור המעשה כפי שנכתב בתסריט 'יום המאיץ', נתקלו הבורחים ואחריהם הדבוקה במזג אוויר חסר התחשבות.



סופת רעמים/רוחות/ברד/גשם (hail storm) פקדה את פיסת הארץ שבו התגלגל המרוץ, עושה שמות בדרך וברוכבים, אך התוצאה, מפתיעה במידה, הייתה שדווקא על חלק מהבורחים השפעת זעם השמיים הייתה פחותה – הדבוקה החלה נשמרת בדרכיה, צופפה שורות והפחיתה מהירותה - והבורחים הצליחו לשמור על פער זמנים שהצביע על האפשרות שהם עלולים להקדים את הדבוקה ולהגיע בזמן.



עוד לפני שהגיעו הבורחים והדבוקה בעקבותיהם ל- Bydgoszcz ולמסלול הפנימי מסביבה החלו המראות המוכרים ומורטי העצבים של פגישות רוכבים עם האספלט, והם הלכו והתרבו ככול שהתגברה המהירות עם פחיתת המרחק הנותר לקו הסיום.
:All I'm asking for is a bit of luck, not much, just a little bit of damn luck (ברוקוביץ' פורש)
“It was crazy. It had been 35 degrees [centigrade] at the start but the winds whipped up and the temperatures halved before that hailstorm hit”, G. Rasch, sky DS

Everybody fell except Gaspa and Kamyshev - Brajkovic did something to his feet, he’s out - Tira went down, Aru crashed twice”, Astana DS D. Sedoun

The UCI should have intervened”, R Gesink



חזית הדבוקה תופסת את הבורח האחרון (פטרסקי של CCC Polsatקרוב לקו, ובמאוץ חסר שליטה ברורה של קבוצות המאיצים הצליח הוטארוביץ' לנצל את הכאוס ולנצח.

מזגק מתרסק לתוך השלטים (ויוצא בשלום), וידאו



קטע 2, 234 קמ', Torun – Warsaw
הקטע הארוך במרוץ - כול הדרך מעיר הולדתו של קופרניקוס לבירת פולין.
מאורעות יום האתמול לא ישנו דבר מלבד מעברה של קבוצת בעל החולצה הצהובה הוטרוביץ' AGR לחזית וניסיונה להשאיר את החולצה על גבו.
שוב קטע מישורי ארוך שמסתיים במסלול בין שלוש הקפות בנות 4.8 קמ בוורשה, אך בשונה מאתמול עם הישורת הארוכה שהובילה לקו הפעם הקמ' האחרון נושא קשיים נתיביים בלתי מבוטלים.
שידורים ישירים. השידורים עוברים לפולין ב- 16.15 והקטע צפוי להסתיים לא לפני 17.30
מזג אוויר. טמפרטורות נוחות לרכיבה עם סיכוי לממטרים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה