יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

VUELTA 2014. קטע 2, בוהני בקלי קלות, קטע 3 ומאיצי הביניים

לחץ להגדלה

נאסר בוהני מנצח בקטע 2 של הוואלטה ומקדים את דגנקולב ופרארי.
בוהני ללא כול תחרות. בוהני פועליו עשו ת'עבודה, וכשיצא ממחסה הרוח של SOUPE Geoffrey  ~  100 מ'  מהקו, לאחר שזה חזר בפתאומיות מהאוב לחזית (9.19 בתוך הסרטון) בכדי למשוך את בוהני בחלק האחרון, לא היה למתמודדים היומיים תשובה. דגנקולב שסיים שני, 'הצלחתו' זו מסמלת אולי את העובדה שהמרוץ עמוס בבכירי מתמודדי דירוג כללי בעולם אך חסר מאיצים טהורים, ובוהני סימן V ראשון - בכושר וברעב הנוכחיים הצרפתי עשוי להניב שלל יבול הפעם.





מוביסטאר. קסטרובייחו, ללא כוונת מכוון, עבר את הקו ראשון בקטע 1, ראשון בין ראשונים, וכך זכה ללבוש את החולצה האדומה בקטע 2, אך מוביסטאר ביקשו להעביר את החולצה, ביקשו וגם הצליחו, והעבירו רוכביהם בסדר שאפשר מעבר חלק של החולצה האדומה לוולוֵרדה. אם הלבוש וכול הנלווה לו הוא סימן לבאות, אין בכך כדי לבשר טובות לאוהדיו של וולורדה – 'ייהנה לו קצת הזקן מאותו כבוד ויקר של עוטי הצבע האדום עתה, ויתפנה לעזור (לקווינטאנה) בהמשך'.

לחץ להגדלה



קטע 3, יום שני 25.8, 197.8 קמ', Cádiz / Arcos de la Frontera
חלק מהמאיצים עשוי למצוא את ארבעת הטיפוסים בקטגוריה השלישית שהם למעלה מיכולתם, וכול זאת רק בתנאי שקבוצות 'מאיצי הביניים' יגלו עניין ויתחילו להכתיב קצב גבוה (לפחות) בשני האחרונים. במרוץ רוכבים הפעם יותר 'מאיצים ביניים' בכירים מאשר מאיצים טהורים, והם, כול עוד ימלאו קבוצותיהם אחר התנאי הנ"ל, נעזרים בקבוצות המדורגים הכלליים שיאלצום לעבור את הפסגות יחד איתם ואף להמשיך לאחר מכן בקצב הגבוה שיכתיבו, וזאת למרות המרחק הרב שיוותר עד לקו מפסגתו של הטיפוס האחרון (~50 קמ'). מאיצי הביניים, אם התרחיש הנ"ל לא יצא אל הפועל, יוכלו להיעזר לקראת הסיום בגבעה המטפסת לעבר הקו בשני הקילומטרים האחרונים, אך אם יבחרו ויהמרו הם עלולים למצוא לידם קרוב לקו שוב את בוהני.




שידורים ישירים. יורו ספורט מעבירה שידורים ישירים מספרד החל מהשעה 17.00

מזג אוויר. לוהט על הכבישים

וידאו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה