יום שבת, 30 באוגוסט 2014

בוהני מאיץ מרחוק ומקדים את מת'יוס וסאגאן. מה צפוי בקטע 9


בוהני מנצח במאוץ המוני אל הקו הפעם, שלא כהרגלו, מאיץ מרחוק, ומקדים את מת'יוס וסאגאן.


Valverde: “Un final de locos”
מרוץ נתקע ברוח. חשש ממלכודות רוח צד, שהצדיק עצמו, הביא את קבוצות המתמודדים הבכירים להגביר קצב ~ 30 קמ' מהקו. בחזית הופיעו הגוררים הגדולים של הקבוצות והחלו למשוך את כול מי שהיה מרוכז בחזית ומוכן קדימה בכוח, מה שגרר התפוררות לכידות הדבוקה והופעתן של מספר קבוצות רוכבים שניתקו נשרו עקב כול זאת מהדבוקה והחלו משתרכים מאחור מסודרים באותם מבנים גיאומטריים אלכסוניים מוכרים ללא כול יכולת לסגור את הפער ולחזור לחזית.
בהתבקעות נוספת ~ 17 קמ' לסיום, ולאחר שהיה נדמה שהלחצים בחזית נרגעו, נקלעה שוב קבוצת רוכבים גדולה שכללה גם את קוויננטאנה ודגנקולב לקשיים ונשרה לאחור. ג'יאנט הורידה במהירות מספר פועלים לאחור לעזרתו של דגנקולב ומאמצים גדולים של פועלים נוספים בקבוצה השנייה נשאו פרי והחזירוה לחזית ~ 5 קמ' לסיום.
גם לאחר הכניסה ל – ALBACETE המשיך הקצב הגבוה אך בוהני לא נבהל ומיקם עצמו שוב כהלכה ובחר להימנע מהסתבכויות האיץ מרחוק והחזיק את מתחריו מאחור ועבר ראשון את הקו. בוהני היה נראה סוטה ימינה קרוב לקו ומפריע למת'יוס שהתקדם במהירות בנתיב, אך השופטים, ועל אף שהצבעת ארבעתם הסתיימה בשוויון 2:2, החליטו שלא לפסלו והעניקו לו את הניצחון.


וידאו

קטע 9, יום ראשון 31.8, 185 קמ', Carboneras de Guadazaón / Aramón Valdelinares
הטיפוס המסיים של היום כפי שאפשר להתרשם מהסקיצה בתחתית הוא למעשה טיפוס כפול בין ~ 27 קמ עם הרפיה בדמות ירידה לא טכנית מדי בת ~ 3 קמ לאחר השיא הראשון ב- Alto de San Rafael. אחריו מגיע החלק הקשה עם הטיפוס המסיים לעיירת הסקי ותיירות הקיץ   Aramon Valdelinares- טיפוס בן ~8 קמ', תלול, עם מספר שיפועים חדים בחלק העליון והרפיה בקילומטר אחרון, ואף כי טיפוסים תלולים וארוכים ממנו אף בוואלטה השנה, הצירוף של יום המנוחה הראשון ביום העוקב קטע נגד שעון ביום שלישי, שממנו חלק ממתמודדי דירוג כללי יצאו בשן ועין, וטמפרטורות נוחות, אולי אף גשם שיתקבל בברכה לאחר סיוט החום הלוהט בשבוע המרוצים הראשון, כול אלו יביאו את אנשי הדירוג הכללי לנסות להרוויח משהו כאן ועכשיו, באראגון.







מזג אוויר. טמפרטורות נעימות לרכיבה וסיכוי לגשם בחלק האחרון של הקטע.

שידורים ישירים. יורו ספורט כרגיל מעבירה שידוריה לספרד ב- 17.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה