יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

ואן קירסבולק מנצח ווולאנס ולוטו משלימים ת'מלאכה. קווינטאנה פעם שנייה ברציפות.


ואן קירסבולק, הגרר ענק המידות מחדר המנועים של אומגה מנצח בקטע האחרון ומקדים את טרנטין ולאמפאר של טופספורט ולאנדרן.


מרוץ בשליטה. טים וולאנס הצעיר נעזר בקבוצתו והם לא מאפשרים למתחריו הישירים לארס בום וטום דמולה, כמו ליריביו הפוטנציאלים האחרים גריבקו ואן אברמאט ותומאס, כלום, והבלגי הצעיר מגיע צמוד לחוד הדבוקה וליריביו וזוכה במרוץ האנקו טור 2014.



עליונותו של וולאנס או שמא בסך הכול הפקרות? לוולאנס הספיקה בריחה אחת מדויקת ומוצלחת בקטע 6 בכדי להכריע את המרוץ, או שמא הייתה כאן בכלל הפקרות? קבוצות מתחרי הדירוג הכללי כמו גם מנהליהם הספורטיביים במכוניות השיירה, לאלו ולאלו אפשרות לתקשר ברשת קשר פנימית במרוצי ה- WT. למנהלים, במכוניותיהם, בנוסף לקשר הבלתי אמצעי - מראות הדרך והרוכבים החולפים – יתרונות מידע נוספים – שידור הטלוויזיה ו'רדיו המרוץ' שמעדכן באופן שוטף על כול הנעשה. אך אולי לא בם האשמה אלה ברוכבים הבכירים המנוסים עצמם, שהם אלו שמתחת לאפם ברח וולאנס ניתק מגע ונעלם – כשבחרו להגיב מצאו שוולאנס מהיר לפחות כמותם וזה היה מאוחר. על רוכבי הולנד/בלגיה היה לדעת, ואף טוב מאחרים, שבתוואי דרך שכזה על טעות משלמים בכול הסכום שבארנק – חלב שנשפך לא ניתן לשתות יותר.


לוטו היו כמעט היחידים שבחרו שלא לצרף רוכב לקבוצת הבריחה הגדולה ובחרו להתמקד בהגנת וולאנס מקרוב, מה שהתברר כטקטיקה נכונה. את וולאנס עטפו רוכבים מהמנוסים בדבוקה בדרכי ארץ אלו – רולאנטס, ואנאנדרט, סיברג, ואף שלושה בלגים נוספים – דבושאר ברוקס ודוקס – וזה הספיק. הם דאגו לשלוט מאחור בשינויי הקצב שהכתיבו הקבוצות שהתחלפו במשיכה בחזית, והביאו את וולאנס לחוף המבטחים מבלי שאפשרו כול מהלך מאיים ממתחריו הישירים.


וידאו - אלאפאקי נוגע בקרון והוא והצלם גומרים על האספלט (אלאפקי עם שתי צלעות ועצם בריח)

מורחק ומתנצל אך לא ירוחם, טרפסטרה:








סיבוב בבורגוס
למרות רכיבה הרואית של דניאל מוראנו בקטע נגד השעון הוא לא מצליח לבסוף למנוע מניירו קווינטאנה ניצחון שני רצוף בסיבוב של בורגוס.
סראמוטיס של IAM ניצח בקטע אך קווינטאנה מסיים שני, שנייה אחריו, ומורנו שסיים חמישי, 3 שניות אחר קווינטאנה, איבד את היתרון המיקומי (זמן זהה לקווינטאנה) שהיה לו בדירוג ומסיים שני במרוץ.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה