יום שישי, 1 באוגוסט 2014

Clásica San Sebastián



מה השתנה?
אנשי מחוז Gipuzkoa גאים בבירתם, דונוסטיה - סאן סבסטיאן בספרדית (המחוז הוא אחד משלושת המחוזות המרכיבים את החבל הבאסקי), והחליטו השנה לשנות משהו בתוואי המסלול, משהו קטן, לקראת הסיום. המרוץ יגיע לעיר ויעבור על פני קו הסיום לאחר 203 קמ', ואז יצא לסיבוב של ~ 17 קמ בסביבה, סיבוב ששיאו יהיה טיפוס בן 2.5 קמ, שיביא את הרוכבים לפסגה ב - Bordako Tontorra, אך יביא עם הרוכבים אף את מצלמות הטלוויזיה שיתעדו, כפי כוונתם של המארגנים, את מראות הסביבה ועירם האהובה מהגבעות הצופות אליה, ואז יחזור לעיר דרך ירידה טכנית ומהירה בת 7 קמ ישר לסיום ב- Boulevard donostiarra
מלבד השינוי הנ"ל מתקצר אף אורכו של המסלול (219.2 קמ במקום 234 קמ בשנה שעברה) אך הגרעין, עם צמד-חמד-טיפוסים - ה- Alto de Jaizkibel וה- Alto Arkale - שעליהם ידלגו הרוכבים פעמיים לפני שיגיעו למסלול סביב העיר נשאר.

2013
2014





מי מגיע ולמי יש סיכויים?
ברשימה המשתתפים כמה שמות מעניינים, חלק שנושאים עדיין רגליים חמות מהטור הצרפתי טרם שילכו לנוח, וחלק שלא לקחו בו חלק ופניהם להמשך העונה.
BMC מביאה את ואן גארדרן את ז'ילבר וגם את אטפומה שחוזר אחרי הפציעה בטור - ז'ילבר אמנם התוואי הטופוראפי מתאים לו אך בריאותו, לאחר החלמה מ'וירוס' שפקדו, לא ידוע. המוביסטאר מביאה את וולורדה, שלו התוואי נראה מתאים אך ספק אם נשארה בו מוטיבציה, עם צוות ספרדי שיספק לו גמישות טאקטית. לוטו מביאה את גאלופה, האלוף היוצא, שעתה הוא רוכב מסומן/מוגבל מן המניין, ואת יילה ואנאנדרט, שנראה טוב בטור של ואלוניה השבוע ואולי יוכל עקב 'אנונימיותו' להגיע עם קבוצה נבחרת בזמן לאיזור הסיום. האומגה מגיעה עם שטיבאר בכושר נפלא עם התגבור הקלאסי שמאפשר לה רוסטר רוכביה, ואם הוא אכן הרוכב המוגן הוא מועמד לגיטימי לסיים בין הראשונים. טינקוף מביאה את רוג'רס ואת רוש, שניהם עדיין לא סגורים בקבוצה לעונה הבאה (רוש בדרך לסקאיי?), אך ספק אם למי מהם מתאים התוואי. קנונדייל מביאה את סאגאן הרעב עם קבוצה תומכת. אם סאגאן באמת מעוניין הוא יגיע בזמן עם קבוצה נבחרת ולפתחו, שוב, איך ישחק בקלפים. AG2R מביאה גם את פרו וגם את בארדה אך ספק אם להם התוואי מתאים (אולי יותר לנוצ'נטיני). קטיושה באה עם פוריטו רודריגז וגם עם מורנו, לשניהם התוואי לא בלתי מתאים אך אפשרויות התמרון המשותף חשובות לתוצאותיהם יותר. ועוד אפשר למצוא את מולמה וקרוייזוויק של בלקין, אלבסיני של אוריקה, שאם יכלכל בעורמה צעדיו ב-30 קמ האחרונים עלול להיעלם לחוד המרוץ, כמו שמדי פעם עולה בידיו, דניאל מרטין של גארמין, וווסטרה של אסטנה.  
  


 שידורים חיים. שידורים חיים ביורוספורט החל מ - 16.30. הסיום צפוי לא לפני 18.00, אך כדאי לחפש מקלט, או מחשב, לפני כן. 
מזג אוויר. נעים לרכיבה עם סיכוי לגשם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה