קטע 16, 237.5 קמ', Carcassonne › Bagneres-de-Luchon (מקדם 4)
המרוץ נכנס לפירנאים עם הקטע הארוך במרוץ השנה. הקטע אמנם אינו קטע עם סיום פסגה אך הטיפוס האחרון ל- Port de Balès הוא טיפוס מסובך מחוץ לקטגוריה עם מספר רמפות תלולות שעשויות להכניס מספר 'בעלי יומרות לדוכן' לפעולה. הירידה בת 21 הקמ' מהפסגה לקו מהירה וטכנית בחלקים רבים, ופער זמנים שיצליח להצבר בפסגה ספק אם יצליחו לסגרו המפגרים בירידה.
תחזית מזג האוויר 'נקייה' לעת עתה, אך לא יהיה בכביש היבש בכדי למנוע ניסיונות של מספר רוכבים להרוויח כאן זמן. ווולורדה בארדה ופינו חייבים עוד זמן ביחס לואן גארדרן, ופינו ו/או בארדה חייבים משהו ביחס האחד לשני (בארדה אין ספק שינסה להתקיף את פינו בירידה מהפסגה, אך כנגד לכך פינו צפוי להתקיף בטיפוס הקודם לה), ווולורדה, אם חפץ פודיום הינו, חייב שלא לאבד כאן זמן מול אף אחד.
קבוצת בריחה? הכול תלוי, כמו תמיד, בדבוקה, אך יתכן שדווקא אורכו של הקטע, כמו גם הקשיים הצפויים בימים העוקבים והאנרגיה הדרושה בכדי לצלחם, ישחקו לידי הבורחים הפעם והם יזכו באורך החבל הדרוש.
המרוץ נכנס לפירנאים עם הקטע הארוך במרוץ השנה. הקטע אמנם אינו קטע עם סיום פסגה אך הטיפוס האחרון ל- Port de Balès הוא טיפוס מסובך מחוץ לקטגוריה עם מספר רמפות תלולות שעשויות להכניס מספר 'בעלי יומרות לדוכן' לפעולה. הירידה בת 21 הקמ' מהפסגה לקו מהירה וטכנית בחלקים רבים, ופער זמנים שיצליח להצבר בפסגה ספק אם יצליחו לסגרו המפגרים בירידה.
תחזית מזג האוויר 'נקייה' לעת עתה, אך לא יהיה בכביש היבש בכדי למנוע ניסיונות של מספר רוכבים להרוויח כאן זמן. ווולורדה בארדה ופינו חייבים עוד זמן ביחס לואן גארדרן, ופינו ו/או בארדה חייבים משהו ביחס האחד לשני (בארדה אין ספק שינסה להתקיף את פינו בירידה מהפסגה, אך כנגד לכך פינו צפוי להתקיף בטיפוס הקודם לה), ווולורדה, אם חפץ פודיום הינו, חייב שלא לאבד כאן זמן מול אף אחד.
קבוצת בריחה? הכול תלוי, כמו תמיד, בדבוקה, אך יתכן שדווקא אורכו של הקטע, כמו גם הקשיים הצפויים בימים העוקבים והאנרגיה הדרושה בכדי לצלחם, ישחקו לידי הבורחים הפעם והם יזכו באורך החבל הדרוש.
איך מחשבים את זמן הפיגור המותר/ hors delai
די
פשוט – הקטעים מחולקים למספר קטגוריות בעלות מקדמים שונים בהתאם לרמות הקושי
הנכללים בהם:
- מקדם 1 – 'קטעים חסרי סיבוך מיוחד'/ étapes sans difficulté particulière – קטעים 1, 3, 4, 6, 7, 12, 15, 19, 21
- מקדם 2 – 'קטעים בעלי סיבוך'/étapes de parcours accidenté – קטעים 2, 8, 9,
- מקדם 3 – 'קטעים קצרים בעלי סיבוך'/(étapes courtes de parcours accidenté) – קטע 5
- מקדם 4 – 'קטעים בעלי סיבוך משמעותי'/(étapes de grande difficulté) – קטעים 10, 13, 14
- מקדם 5 – 'קטעים קצרים בעלי סיבוך משמעותי/(étapes courtes de grande difficulté) – קטעים 17, 18
- מקדם 6 – 'קטע נגד שעון'/(étape contre la montre « individuel » ) – קטע 20
ועכשיו ניתן לחשב. מזמנו של מנצח הקטע אפשר לחשב את מהירותו (זמן/מרחק). כול שנותר בכדי לקבל את זמן הפיגור המותר הוא למצוא את המהירות המתאימה ברשימה המצורפת לכול מקדם ולהוסיף לזמן הקטע את האחוזים הרלוונטים.
מקדם 1:
(
3% אם המהירות של הקטע הייתה נמוכה מ- 36 קמש, 4% באם המהירות גבוהה מ- 36 קמש ועד
38 קמש, וגו')
מקדם
2:
מקדם
3:
מקדם
4:
מקדם
5:
מקדם
6:
הקטע עם cyclingthealps
סקאיי מקבלת את היגואר
החדשה
נושרים, קטעים 7-15
DNS- did not start , DNF-did not finish
בנוסף לרשימה הנ"ל גם רוי קושטא (דלקת ריאות) וסיימון ייטס (הוצא על ידי הקבוצה) לא יצאו לקטע 16
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה