יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

וואלטה 2012, קטע 11, 39.4 קמ, Cambados Pontevedra


Tiempo
אנחנו עדיין בגליסיה, כמו אתמול, והטמפרטורות נראות סבירות בהחלט, אפילו נעימות מסוימת צפויה כשהרוכבים יטפסו ל -MONTE CASTROVE באמצע הקטע, ועם הרוח תמיד קשה לדעת מראש, בוודאי כשהמסלול מתקרב ו/או מתרחק מהאוקיינוס, אך עקב הזינוק הסמוך אחד לשני של המתמודדים המרכזיים לא צפויה להיות השפעה שונה על אחד מהרוכבים ביחס לאחר.
אין ספק שה- ITT, הנגד השעון האישי - הוא משמעותי, עוד ביתר שאת כיוון שהוא היחידי המופיע בתכנית המרוץ השנה, והוא אף יקבע קרוב לוודאי את הטקטיקה של המתמודדים הבכירים בהמשך, אך בספק אם נראה הבדלים עצומים בין רודריגז, ואולי ולווארדה לשני האחרים היום. הרוכבים שבילו את שעות המנוחה שלשום ברכיבה בתוואי הקטע מסרו גרסאות שונות לגבי הצפוי - קונטאדור אמר (בניגוד ל'חשב' כמובן) שהקטע מתאים לולווארדה ושפוריטו לא יאבד בכל מקרה יותר מדי זמן, פוריטו הסכים שאם היה אפשר לתכנן קטע בשבילו זה היה זה, וולווארדה הסכים עם כולם ולא היתה לו תשובה מעבר לכך ש'הקטע קשה', אז מה יהיה?. הטיפוס לשלישית באמצע, 23.5 קמ לתוך הקטע, טיפוס של 10 קמ ב- 4.4% אמור לשמש 'מאזן טופגוראפי' כנגד חולשתם הידועה בתוואי מישורי לחלוטין של ולווארדה ופוריטו, והירידה אחריה לפי דברי הרוכבים מהירה וטכנית - בקיצור אין לדעת.
נקודת ההאכלה היא בקמ ה-20.5, לקראת פסגת הטיפוס, אך קרוב לוודאי תנוצל, אם בכלל, לנוזלים, כך שאפשר לשנות את הסימון הידוע של המזלג וסכין ולהחליפו בבקבוק.
הימורים - רודריגז מפסיד לפרום 1.45, קונטאדור מפסיד לפרום 20-30, ואלווארדה 1.10.
דרך אגב - הכובע של כותב שורות אלו הולך איתו לכל מקום, מחכה להֵאכל בכל מקרה של פספוס נוראי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה