יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

וואלטה 2012, קטע 2, מה ראינו

ראינו שהיה חם... בעצם לא ראינו, אבל ככה אמרו -39 מעלות צלסיוס, זה באמת חם בשביל לרכב ארבע וחצי שעות (4.38 ליתר דיוק), והקומיסרים ביטלו (באופן חד פעמי!) את האיסור להעביר שתיה לרוכבים ב-30 קמ האחרונים על בסיס הסעיף 'סכנת נפשות'.
מה עוד ראינו? - האמת ששום דבר מיוחד, קטע שהיה 'מיועד' לסיום מאיצים הסתיים במאוץ רב משתתפים לקו. אמנם ראינו כמה קבוצות שמנסות לחבר את רכבות ההגנה למאיצים המיועדים שלהם (בייחוד אוריקה), וכשהחלו להגיע נתונים על המהירות המתפתחת  ~ 60 קמש (4 קמ לסיום), כבר היה ברור שזה שלב הנעילה הידוע - 'אין לברוח: סיום מאיצים (סכנה!!!)'. חדי עין יכלו להבחין בכוכבי הדירוג הכללי עם השומרים האישיים שלהם ממוקמים מקדימה, לא ממש בחזית כמובן, עד למעבר ה- 3 קמ לסיום שאחריו הם 'מוגני זמן' ויכולים להירגע ולמשוך לאחור. אוריקה נתנה הרבה עבודה בחזית בשביל אלן דוויס, רדיושאק הופיעו ונעלמו כשלא הצליחו לאתר את בנאטי מספיק קרוב, ואומגה פארמה הופיע בחזית כשהדבוקה חצתה את השער של ה-2 קמ (סטיגמאנס?).
המאיצים לא חיכו בסבלנות לכלום. סוויפט מסקאי שרכב 'על דעת עצמו' (הקבוצה למדה איך לשמור על המדורג הכללי שלה ולא לסכן 'רוכבים למען מאיצים') פתח מוקדם במאוץ, שאליו מצטרפים מיד דגנקולב ודיוויס שהיו הרבה יותר מוגנים ממנו קודם לכן, אך זו היתה יציאה מוקדמת מידי והוא איבד כוחות ואיפשר לדגנקולב וידוויס להקדים לקו.
1. דקנגולב, ארגוס שימאנו
2. דיוויס, אוריקה
3. סוויפט, סקיי
4. ויויאני, ליקוויגאז
זהו.
מחר זה סיפור אחר לגמרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה