יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

להיות בעניינים


קודם כול יש להודות שקרוב לוודאי הבלוג שלפניכם לא יספיק בכדי להיות בעניינים, אבל מי שלא רוצה ממש לשקוע עמוק, במכה, ועדיין להיות בעניינים, להלן רשימת אתרים מצומצמת ומומלצת שתאפשר מעקב אחרי כל מה שקורה ב'עולם'. חייבים לציין שנטייתו של כותב הבלוג היא מרוצי כביש אך זו לאו דווקא נטייתם היחידה של האתרים המומלצים כאן, כך שכל הנכנס ב'שערי העולם' דרך המלצות אלו יתאפשר במעקב אחרי 'מגוון עולמות' ולא רק 'עולם כביש'.
עיתונות יומיומית:
http://www.cyclingnews.com - עיתון אינטרנטי אנגלי יומיומי (מתעדכן מסביב לשעון). מקור מצויין לעידכונים שוטפים של הענף אך בהחלט מקור נרחב לא פחות גם ליותר מכך (ללא נימה אישית מטרידה מדי) בשלל הנושאים הקשורים בכל תחומיי הענף. אנגלית משובחת.
http://www.velonation.com - עיתון אינטרנטי שמתעדכן מסביב לשעון.
http://velonews.competitor.com- עיתון אינטרנטי אמריקאי ששייך לרשת Competitor שמרכזה בסאן דייגו, שמציע בנוסף לעידכוני חדשות שוטפים מדור טכני מצוין ('שאל את ניק'), מדור לבוש מקצועי, מדור שאלות ותשובות מצויין (לנארד זין) ועוד ועוד. לכל מי שהגישה האמריקאית המקצוענית עושה לו את זה.
http://www.guardian.co.uk/sport - העיתון הבריטי הנפוץ, שהוא 'תומך אופניים'. לכל קוראי האנגלית, ולבעלי האוריינטציה הבריטית לא כל שכן, זה מקור טוב לאינפורמציה ולפעמים אף ליותר מכך.
http://www.nieuwsblad.be - העיתון היומי הבלגי (פלנדריה), בעל אוריינטציה בלגית בכל הקשור בתחום האופניים (ובייחוד הרוכבים), אך הוא מקור די מהימן לאינפורמציה (אפשר להפעיל את מנוע התרגום בכדי להבין). הידיעות המעניינות ביחס לענף מופיעות תדיר לאו דווקא במדור הספורט ולכן הקישור הנ"ל ולא קישור למדור הספורט.
בבלגיה יוצאים שלל עיתונים שעוסקים באופן בלעדי ו/או בעלי מדורים רציניים בנושא אופניים - ראו בתחתית רשימה של חלק מהם.
http://www.biciciclismo.com - עיתון אינטרנטי באסקי.
 http://www.gazzetta.it- העיתון יומיומי האיטלקי המוכר שמפרסם גם גירסה אנגלית אם כי לא מספיק רחבה ואף לא ממש מעודכנת (הפניה אליה בתוך העיתון), .
http://www.lequipe.fr - עיתון הספורט היומיומי הצרפתי שבבעלות ה- ASO.

בלוגים:
http://inrng.com - אינרינג הוא הכותב החשוב של הענף (בשנתיים האחרונות).
http://bicycling.com/blogs/boulderreport - הבלוג של ג'ו לינדסי שמתאחסן ב-http://bicycling.com - לינדסי חייב קריאה, האנגלית יוצאת דופן באיכותה, ואולי בעצם הוא הכותב החשוב של הענף, החלטתי על אינרינג מפני שלינדסי לא כותב כל יום ואינרינג כמה פעמים כל יום.
http://gerard.cc - הבלוג של ג'רארד וירומאן, מקים (ביחד עם פיל וויט) Cervelo, שמאז שפרש מענייני החברה עוסק בעניינים שמסביב. תמיד מקורי, תומך גדול בספורט האופניים הנשי וכותב בהתקפות, כך שאו שתמצאו כתבה עוקבת כתבה או שאין שם כלום. שווה תמיד בדיקה.
http://classiquesklassieker.blogspot.co.il - הבלוג מתופעל ומתודלק (במלל) על ידי מספר כתבים, אך בייחוד על ידי ג'וליוס קוסומה, אך לא שומר תמיד על רצף פירסומי. שווה חיפוש בייחוד באביב, עת הקלסיים, אך גם ביתר הזמן.
http://redkiteprayer.com - חפשו את ווילקוקסון הותיק, את רובוט (ROBOT), ואת ויט יוסט (WHIT YOST), בייחוד אותו.

STREAMING - מידע לגבי איפה אפשר לראות את המרוצים ב - STREAMING, אלו שלא מועברים בערוץ 11, או ב- 10 :
 http://steephill.tv- האתר המרכזי לגבי כל הקורה עתה או הרגע הסתיים כולל סיכומים לגבי מקורות המידע השונים.
http://cyclingfans.com - רשימת האתרים שמעבירים שידורים חיים ב- STREAMING

עיתונים ש'מתעסקים' באופניים בבלגיה:


Belang van Limburg
Cycling Center
Cyclingnews.be
Cyclo-Cross.info
Cyclo Sprint
Derniere Heure
Gazet van Antwerpen
Laatste Nieuws
RTBF
Sport.be
Sportwereld
Sporza
Standaard Online
VeloWallon
VRT Teletekst
Wieleradvies
Wielernieuws.be
WVcycling

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה