יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

וואלטה 2012, קטע 9, 196 קמ - ANDORRA-BARCELONA

Tiempo

עוד 197 קמ ('בקטנה') ויהיה אפשר לנוח קצת - כל יום שני.
197 קמ מאנדורה הגבוהה ועד להר היהודים. לא, לא מסיימים ממש אצל היהודים האלה שעל ההר אלא קצת אחרי-כן, במכון META (מכון לחקר השפה/טכנולוגיות לתרגום ממוחשב), ב'שדרות המדינה' (AV. DEL ESTADI), צמוד לאיצטדיון האולימפי.
שתי קטגוריה שלישית, הראשונה אחרי 71.4 קילומטר, שלא תגרום לזעזועים מרובים, והאחרונה ממש לקראת הסיום - 'הראמפה של הר היהודים'.
מה שקצת מבאס הוא שכל מה שיכלו לתת ל'הר שלנו' הוא קטגוריה שלישית, הרי אם היינו מתעוררים בזמן ולוחצים במקומות הנכונים יש בהחלט אפשרות סבירה שניתן היה לשדרג את האיכות הקטגורית של 'ההר שלנו' - בכל זאת - עם עתיק ,עם מסורת ויכולת הפשטה ופנטזיה - לפחות ראשונה! (ביננו, הרי כל מי שעיניו בראשו יודע שאנחנו מחוץ לקטגוריה).
אבל לא נורא, אנחנו על המפה (!) של קטע 9 בוואלטה 2012, ואת זה לא יוכלו כבר לקחת מאיתנו.


הר היהודים לצורך המרוץ של היום הוא ראמפה של 1.1 קמ בממוצע של 8.1%, סלקטיבי מספיק בשלב הזה, מה עוד שלאחריו ירידה של 2 קמ שתאפשר למתייצבים בראש 'ההר שלנו' לנצל יכולות ירידה בהר, ואז הגבהה של 1.5 קמ נוספים לכיוון קו הסיום.
מה שנותר לבדוק זה את הקשיים הצפויים במיאוץ לכיוון קו הסיום.

שימו לב שיש אין סוף פיתולים ופניות ב- 3 קילומטרים האחרונים, ובהתחשב שההגבהה של הקילומטר האחרון מתרככת ב~ 500 מטרים הסופיים, אנו בהחלט עלולים לקבל מיאוץ רב משתתפים
אז מה צפוי? - בכושר הנוכחי של דגנקולב ארגוס שימאנו יעבדו כמה שצריך בחזית ולא יאפשרו לבריחה מרווח נשימה מספיק - הם בונים על כך שהוא יצליח לדלג מעל 'ההר שלנו' אך אני בספק.
'ההר שלנו' אולי יאפשר לרוכבים יותר מגוונים להכנס לפעולה בהר ולנתק את עצמם מכל היתר (מי שלא יגיע מספק מוקדם לפסגה לא יוכל להתאושש לאחר מכן), ואפשר לחשוב שנראה שם רוכבים כמו פיליפ ג'ילברט, אבל גם אולי את באנטי מרדיו שאק, שהראה כבר יותר מפעם שמכשולים כאלה הם ביכולתו, ומי עוד? - זה יכול בהחלט להתאים למורנו מקטיושה, ניקי טרפסטרה מאומגה פארמה, סיימון מאוריקה, לארס בום וברטשל מרבובנק כמובן, ומירסמאן מלוטו בליסול, אבל אפשר להוסיף עוד ועוד, השאלה היא למי עוד יש רגליים אחרי השבוע האחרון ולפני יום המנוחה מחר.
מזג האוויר נראה סביר בהחלט, בוודאי ביחס להתעללויותיו מאז יום שבת הקודם.
יום נעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה