יום שני, 20 באוגוסט 2012

וואלטה 2012, קטע 3, מה ראינו

גברת, הוא כבר לא עם החולצה הזאת


ראינו כמה דברים:
קונטאדור חזר. נראה עדיין שהוא יזדקק לעוד קילומטראג' בכדי להתחדד עוד אבל הוא חזר. כדאי לכל בעלי האספירציות בטיול הספרדי שלא ללכת שולל אחרי המשחקים שלו (ולא שזה יעזור) - יש לו בדרך כלל עוד ציידה ברזרבי .
מי עוד הגיע מוכן? - מוביסטאר יעבירו כבר מחר את התמיכה מקובו לולווארדה, על הבוקר (קובו סיים היום 50 שניות לאחור ולא נראה שהוא בכיוון). מעניין שכמה ימים לפני המרוץ מוביסטאר הודיע שקובו הוא הרוכב המוגן לוואלטה, אבל קובו עצמו הצהיר יום לאחר מכן שחסרים לו 10 ימי רכיבה שבהם לא רכב, מאז הטיול בצרפת (עקב כאב בשן בינה...), אז מה הפריע לקבוצה להחליף 'חסויות' מההתחלה?.
נראה שפוריטו מוכן, מנטאלית לא פחות מפיזית (על אף ההצהרה בסיום), הוא שם, ועוד נראה אותו הרבה בשבועות הקרובים.
פרום הגיע מוכן, אבל אסור לו להראות לקונטאדור שהוא מפחד, זה יכול לעלות לו בהעלמות של הספרדי. זה לא מפתיע שאין לפרומי את הבעיטה הפראית של קונטאדור, או רודריגז, וגם לא של ולווארדה. נקודות ההתיחסות שיש לנו ביחס אליו הן מרוכבים חסרי בעיטה מאיכות שכזאת, אבל פרומי חייב להישאר שם - בתמונה - לא להפסיד זמן ולחכות לטיפוסים היותר ארוכים, שם הוא יוכל לשחק משחקים שיותר מתאימים לו. אני לא דואג לו - הכינו אותו בבית חרושת שמצוייד בכל הטכנולוגיות הכי מתקדמות, ואין סיבה שיופיע כשל מוקדם מדי.
ראינו קבוצה שלמה של רוכבים שסיימה במרחק 6 שניות מאחור שזה זמן פיגור בטל - טלנסקי, שסוחב פיגור מהשלב הראשון ומרוחק 1.45 מהמוביל, חסינק שמרוחק 28, מולמה ב-28, אנטון ב-46, קֵאפָקי ב-49, רוש ב-52, ואוראן ריגוברטו ב-30.
את מי לא ראינו?. את מקסים מונפורט שכבר בפיגור של 1.57 מהמוביל, גאדרה ב-2.04, קונגו ב-2.34, תומאס די גאנט ב- 2.57, וואן דאן ברוק ב-3.47. מה שזה אומר שיש כבר מספיק רוכבים שמשוחררים מהרצועה ולא מטרידים יותר את המעומדים בדירוג הכללי, ויוכלו להסתלק להם באמצע היום לאיזה קבוצה שבורחת.
ולסיום - ראינו עד כמה מירוץ אופניים יכול להיות דבר משמח וּמְאשֵר - כייפי - ואולי זה הזכיר עד כמה הטיול בצרפת היה 'משעמם' (שזו לא המילה המדויקת אמנם אך היא זו שאני בוחר 'אף על פי כן').

הווידוי היומי:
הויידוי היומי שייך לפוריטו, שאמר אחרי סיום הקטע:
I am so pissed at myself. I lost a stage, not because I was weaker but because I was stupid

זהו.
מחר עוד סיום הר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה