יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

וואלטה 2012, קטע 12, 190.5 קמ, Vilagarcía de Arousa Mirador de Ézaro, מה צפוי

Tiempo

La Ruta
מקפצה 
אף על פי שהקטע מישורי כמעט לכל אורכו, הסיום לא משאיר למאיצים כל סיכוי, והם יצטרכו להמתין בסבלנות ותוך סבל ניכר, שיחל ביום שבת בשעות אחר הצהריים, עד ליום חמישי הבא בכדי לקבל שוב תוואי שמתאים להם (הקטע ביום שישי, מחר, נראה מתאים מאוד לקבוצת בריחה), אך מצד שני מישוריותו תאפשר להם להמשיך לפנטז, ולהגיע לאוטובוס הקבוצה בזמן, לפני שהוא עוזב לבית המלון, מה שאומר שהם יגיעו בזמן לקו הסיום ולא ברכב המטאטא, מה שיהיה הרבה יותר קשה החל מיום שבת.
אז מי יהיה שם במקפצה של  MIRADOR DE EZARO? - כמובן הפאנצ'רים - ג'ילברט, ולווארדה, פוריטו, מוראנו, אבל אולי גם קונטאדור, על אף שלמעט הרצון של הקבוצה להתחיל לנצח, וגם שלו כנראה, אין לנצחון היום ואף לשניות הבונוס משמעות מיוחדת.
 עידכון מזג האוויר האחרון מהבוקר מדבר על טמפרטורות נוחות היום, אך בעניין מזג האוויר אין לשכוח שהמרוץ היום (ברובו) יתנהל ממש על שפת האוקיינוס, כך שצפויה רוח, ובמקרה רוח כנראה שיופיעו אשלונים, ומכוון שכפי שאמר אחד הרוכבים לפני הקטע של שלשום, בדבוקה יש רק שתי קבוצות שיודעות לרכב אשלונים: סקאיי ולוטו בליסול, אפשר שנראה היום רוכבים סובלים ומורחקים מהלב הפועם: הדבוקה. בהקשר זה יש לזכור שקונטאדור מתקשה בסוג רכיבה כזה ואם לא יקבל היום תמיכה מסיבית מהקבוצה הוא עלול להסתבך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה