יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

וואלטה 2012, פרפראות

יום מנוחה היום, ולכבודו משעשעיי חייך (AMUSE GUEULE) ואנקטודות מהוואלטה (בייחוד מהקטע של אתמול), וגם לא, ואפשר להתחיל, ומן הכבוד והראוי תזכורת מאתמול (ואל לכם להרגיש שום מחויבות - הרי חופש היום!):
השעתיים האחרונות (42 קמ) מהקטע של אתמול: 
  • למה קונטאדור ורודריגז רוכבים מאחור בטיפוס לקוברטוריה? - קונטאדור ענה לאחר הקטע של אתמול שהוא ירד אחורה בכדי 'לראות מה קורה' - מאחר שהסאקסו רכבו בחזית אך הוא לא מצא שם לא את רודריגז ולא את ולווארדה הוא ביקש לברר מה הסיבה וירד לרכב לידם. ולמה רודריגז? - פוריטו סיפר שפשוט נשבה רוח חזקה בטיפוס, והוא ביקש לעצמו מפלט והחליט לחסות בצל פועליו ויתר פועלי הדבוקה (או מה שנשאר) ולכן זז לאחור.
  • רודריגז מחזיק בנוסף לחולצת המוביל האדומה בהובלה בתחרות הנקודות, בתחרות המשולבת (COMBINED), ואף צמוד לסיימון קלארק בתחרות המטפסים.
  •  דריו קטאלדו, כמה קווים לדמותו - בן 27 (17.3.85) - 1.75/64, רוכב ב-2007 ו-2008 בליקוויגאז ומאז ב-QUICKSTEP (עכשיו אומגה פארמה קוויקסטפ). קטאלדו הוא אלוף איטליה המכהן בנגד השעון, ולזכותו מספר נצחונות (לא יותר מדי) - ב- 2006 הוא מנצח בבייבי ג'ירו, בשנת 2007 הוא מנצח בקטע השני והשביעי של ה-TOUR L'AVENIR, בשנת 2008 ו-2009 אין לו תוצאות מרשימות (הכל יחסי), מה שאומר כמובן שהוא מבלה כפועל בקבוצות שלו (פועל חשוב), בשנת 2010 הוא מסיים שני בקטע 11 בג'ירו, שני באליפות איטליה נגד השעון, ומנצח את ה- GP BEGHELLI, בשנת 2012 הוא מסיים שני בקטע השני בטור של קטלוניה, מנצח, כאמור, את אליפות איטליה נגד השעון, מנצח (עם קבוצתו) בחלק ב בקטע השני בטור של אין (TOUR DE L'AIN), ומנצח את  קטע 16 בוואלטה הספרדית.
  • מה דריו עשה אחרי הקטע (והאוכל והמסאג'ים)?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה