פריירה מנסה לברר עד כמה הוא אבוד בכניסה לקוברג באמסטל גולד בהתחלת השנה |
הקוברג לא נוראה במיוחד רק שיש איתה בעיה, היא מופיעה בסיום המירוצים, כולם, להוציא את מירוץ הג'וניור נשים, ממש לפני הסיום - אחרי שעוברים את הפסגה נשאר עיקול ימינה והישורת עד הקו, לא הרבה ~ 2.5 קמ, שהקילומטר האחרון ישר לגמרי.
הכביש מספיק רחב בטיפוס (אפשר לראות בתמונה ובסרטון), והדרך סלולה כהלכה - מה שנשאר כשמגיעים לפאתיהּ זה רק להחזיק מעמד עוד טיפה, אבל זה כבר לא פשוט בשלב הזה.
פיל עוד הוביל עוד קצת בקוברג |
ההתחלה מתונה אך נכנסים לשיפוע יותר מעיק לאחר ~ 400 מ בתוכה, וקופצים לאיזורים של 10% ל~ 400 המטרים הבאים, שזה הקטע התלול שלה שמתרכך לאחר מכן (כשבמקביל הכח אוזל). לאחר הפסגה כאמור עיקול ימני אך המהירות הרבה יותר נמוכה לאחר הטיפוס, מתיישרים וממשיכים עם כל מה שנשאר עד הסוף. חייבים להקפיד לשמור על המבנה הקבוצתי עד הסוף ולא לתת למרווחים בין הרוכבים להיפתח, זה משמעותי גם פה.
עכשיו אפשר ללכת אחורה ולבדוק כמה דברים חשובים לרכיבה הקבוצתית - במיוחד שינויי כיוון חדים ו'רהיטים' שמונחים על הדרך (למשל איי תנועה או תלוליות האטה).
אם עוקבים אחרי המסלול מתחילתו בסיטארד (Sittard) הרי שאפשר להבחין שכל הקטע שעד לקילומטר התשיעי רצופה בהטרדות שכאלו, ואז הן מופיעות מדי פעם אך לא באופן רצוף, ושוב רצף הטרדות לפני הקוברג. המסלול לא מישורי ומעבר לקוברג הרוכבים יטפסו עוד פעמיים טיפוסים מוגדרים - פעם אחרי ~ 19 קמ - טיפוס של 1.3 קמ ב- 4.5% ממוצע, ופעם אחרי ~ 37 קמ - טיפוס של 2.7 קמ בממוצע של 3.3%, אך גם מעבר לאלו הדרך 'משוננת'.
הקבוצות מורשות להתאמן במסלול מחר יום שבת בין 13.00-17.00 וביום ראשון בין 9.00-11.00 (כולל המתחרים במקצים האישים שמתחילים ביום שני).
המסלול בוולקנבורג, מפה אינטראקטיבית
הקוברג, סרטון
זהו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה