יום שבת, 8 בספטמבר 2012

וואלטה 2012, קטע 19, מה ראינו

פיל וידידה
אז מה ראינו? - ראינו עוד נצחון של פיליפ ג'ילבר, וזה בהחלט סימן לכך שהוא בכושר, ויעזוב את ספרד בראשון בערב מוכן לצפוי לו ב- 23 בחודש בלימבורג, באליפות העולם.
1.8 קמ לסוף ראינו מהלך של ברטשל, שאליו נדבקו גם רוש פלטשה ודגנקולב, שבהצטרפות למהלך בעצם ביטל את סיכויו לנצח - זה היה עוד מרחק רב מידי לרכב עם קבוצה קטנה כל כך.
מאחור ראינו את בלאן בחזית הדבוקה, כשג'ילבר רוכב שלישי מאחוריו וזומם.
קילומטר לסיום רוש התקיף מהחזית, והחל את מסע הסבל לעבר התהילה. הטופוגרפיה היתה כזאת שרוש חשב שזה בדיוק מתאים לו - טיפוס שפוי עד לקו הסיום. מיד עם ההתקפה הוחלפו מבטים בין השלושה שנשארו וברטשל פרש וזז לאחור. נשארנו עם רוש בחזית המרוץ, מנסה להציל משהו לקבוצה שלו, ופלטשה ודגנקולב סובלים מאחוריו (דגנקולב המשיך לחשוב שהוא יותר סאגאן ממה שהוא באמת), ובמרחק סביר מאחור התחילה להתקרב גם הדבוקה. לאחר שהיא בולעת את פלטשה ודגנקולב ~ 600 מ מהקו, היא 'פולטת' קדימה את ג'ילבר, שהחל לדווש באלימות. מאחוריו ניסה להצמד אליו סוויפט אך כמובן שלא הצליח, ומהעבר השני הגיח מירסמאן וולווארדה שעל גלגלו רוכב רודריגז (פה גם ראינו את קונטאדור זז הצידה בכדי שלא להיפגע מריקושטים), והם סיימו כך :
  1. ג'ילבר
  2. ולווארדה
  3. מוראנו
  4. רודריגז
  5. מירסמאן
  6. מולמה
  7. סוויפט
  8. בקלאנטס
  9. נוצ'נטיני
  10. הנאהו
  11. קונטאדור
עוד קודם, ממש על ההתחלה, טוריביו מאנדלוסיה ווגאלדוס מקאחה רורל ברחו, ופתחו יותר מעשר דקות מהדבוקה, מה שגרם לה להתחיל לרדוף אחרי הבורחים, שאת רוב העבודה עושות ארגוס, לוטו והרדיושאק, והם תפסו את הבורחים 28 קמ לסיום.
היה חם היו, מאוד חם, מה שגרם למרוץ להתנהל באיטיות מרשימה ~ 36 קמש.

קישור לקילומטרים האחרונים:

זהו.
מחר נגיע שוב לשיפועים החדים (מדי?) בבֹולה דֵל מוּנדוֹ.
לילה טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה